گران ترین آیفون تصویری های بازار کدام است؟

گران ترین آیفون تصویری

هر یک از آیفون تصویری های موجود در بازار با توجه به ویژگی های خود، قیمت مشخصی دارند. در این بین آیفون تصویری های ارزان و گران قیمتی دیده می شوند که دارای مشتریان و طرفداران ویژه ای هستند. گران ترین آیفون تصویری امکانات و ویژگی هایی دارد که قیمت بالای آن را در نظر مشتریان کمرنگ می کند.

عوامل مختلفی بر قیمت آیفون تصویری های گران قیمت تاثیر دارند که در این مطلب به بررسی آنها می پردازیم. اگر شما هم می خواهید با گران ترین آیفون های تصویری بازار آشنا شوید، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

عوامل موثر بر قیمت گران ترین آیفون تصویری

مهمترین عوامل موثر بر قیمت آیفون تصویری به شرح زیر است:

۱- برند سازنده آیفون تصویری

اگر برند سازنده هنگام خرید آیفون تصویری از جمله برندهای خارجی باشد، قیمت گران تری نسبت به نوع ایرانی دارد. قیمت آیفون های تصویری ایرانی متفاوت است اما معمولا به عنوان آیفون هایی که قیمت ارزان تری نسبت به نمونه های خارجی دارند، شناخته می شوند.

۲- امکانات آیفون تصویری

آیفون تصویری های هوشمند و لوکس مجهز به قابلیت دید در شب، اتصال به دوربین مدار بسته، اتصال به تلفن همراه، اتصال به چند پنل، قابلیت اینترکام، حافظه با حجم بالا، گوشی بی سیم، قابلیت ذخیره سازی فیلم و عکس و سایر امکانات پیشرفته می باشند. آیفون تصویری هایی که دارای این امکانات باشند، به عنوان گران ترین آیفون تصویری شناخته می شوند. گاهی همه این امکانات و گاهی تنها چند مورد از آنها در یک آیفون تصویری وجود دارد.

۳- ابعاد نمایشگر آیفون تصویری

آیفون تصویری های گران، نمایشگر کوچکی ندارند زیرا به عنوان یک پکیج همه چیز تمام باید نمایشگر مناسبی داشته باشند. معمولا آیفون تصویری های پیشرفته که از قیمت بالایی برخوردار هستند، دارای نمایشگری در ابعاد بیش از ۷ اینچ می باشند. آیفون تصویری های لوکس نمایشگری به ابعاد بالای ۱۰ اینچ دارند.

۴- نوع صفحه نمایش آیفون تصویری

آیفون تصویری هایی که صفحه نمایش لمسی دارند و بدون هیچ دکمه ای کار می کنند، نسبت به سایر آیفون ها دارای قیمت بیشتری می باشند. این آیفون های تصویری کاربری آسانی دارند و کار باز کردن درب، انجام تنظیمات و سایر عملکردهای آیفون توسط آنها به سهولت انجام می گیرد.

۵- حافظه آیفون تصویری

در گران ترین آیفون تصویری دیگر خبری از عدم وجود حافظه و یا حافظه کم حجم نیست. حافظه آیفون تصویری گران قیمت، حجم بالایی دارد و کاربران می توانند عکس و فیلم های بسیاری را در آن ذخیره کنند. این مزیت در هر درب بازکنی دیده نمی شود و فقط آیفون تصویری های پیشرفته از آن بهره می برند.

۶- پوشش تعداد واحدهای ساختمان

آیفون تصویری های موجود در بازار تنها تا تعداد مشخصی از واحدهای ساختمان را پوشش می دهند. آیفون تصویری هایی که قیمت متوسط رو به بالایی دارند، برای ساختمان هایی با تعداد واحد بسیار، مناسب می باشند.

آیفون تصویری گران

گران ترین آیفون تصویری های بازار

آیفون تصویری های گران قیمت بسیاری در سطح بازار عرضه می شوند. هر یک از این آیفون ها دارای تعدادی از ویژگی های ذکر شده در قسمت قبلی می باشند و به همین دلیل قیمت بالایی دارند. در این بخش ما تعدادی از این آیفون ها را به شما معرفی می کنیم.

1- آیفون تصویری کوماکس CDV-1024MA

این مدل از آیفون تصویری کوماکس دارای نمایشگری به ابعاد ۱۰.۱ اینچ می باشد. ظاهر این آیفون بسیار زیبا و لوکس است و به صورت یکپارچه دیده می شود. آیفون تصویری کوماکس CDV-1024MA به عنوان گران ترین آیفون تصویری از برند کوماکس شناخته می گردد.

این آیفون تصویری قابلیت اتصال به دوربین مدار بسته را دارد و عکس ها و فیلم های بسیاری را ذخیره می نماید. حافظه آیفون تصویری کوماکس CDV-1024MA حجم بالایی دارد اما امکان نصب کارت حافظه جانبی هم بر روی این دستگاه وجود دارد. ارتباط داخلی با سایر واحدها و بخش نگهبانی از دیگر ویژگی های این مدل از آیفون تصویری کوماکس می باشد.

2- آیفون تصویری تبلتی تابا TVD-2070

این آیفون تصویری یک آیفون لمسی بدون گوشی است که ظاهر زیبایی دارد. آیفون تصویری تابا TVD-2070 دارای صفحه نمایشی به ابعاد ۷ اینچ می باشد. این آیفون حافظه دار، برای ذخیره عکس و فیلم به اندازه کافی فضا دارد و قابلیت افزودن حافظه جانبی نیز در آن تعبیه شده است.

آیفون تصویری تابا از قابلیت اینترکام پشتیبانی می کند و به دو پنل وصل می گردد. قابلیت بزرگنمایی، کنتراست و رزولوشن بالا، تقویم، نشانگر دمای محیط و پشتیبانی از زبان فارسی و انگلیسی از دیگر ویژگی های این آیفون تصویری می باشد.

آیفون تصویری تبلتی تابا TVD-2070

3- آیفون تصویری سوزوکی مدل 727M V2 card

سوزوکی یکی از برندهای خارجی آیفون تصویری است که در بین تولیدات آن گران ترین آیفون تصویری نیز دیده می شود. آیفون تصویری سوزوکی مدل 727MV2card صفحه نمایشگری به ابعاد ۷ اینچ دارد و در کنار آن صفحه کلید لمسی مشاهده می شود. این مدل آیفون تصویری سوزوکی دارای حافظه است و تا صد عکس را پشتیبانی می کند. این آیفون به شکل توکار نصب می شود و قابلیت دید در شب آن، تصاویر خوبی را در شب ثبت می نماید.

 4- آیفون تصویری کوکوم مدل KLP-C420R

این مدل از آیفون تصویری کوکوم یکی از لاکچری ترین آیفون های موجود در بازار می باشد. از نظر ظاهری این درب بازکن زیبایی خاصی دارد و در طراحی آن از مواد با کیفیتی استفاده شده است. در این نوع آیفون تصویری امکان باز کردن درب با پین و کارت هم وجود دارد.

به وسیله قابلیت اینترکام، واحدهای ساختمان می توانند تا سه دقیقه با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و این ویژگی فوق العاده ای می باشد. کیفیت دوربین آیفون تصویری کوکوم مدل KLP-C420R مناسب است و تصاویر خوبی را ثبت می کند.

آیفون تصویری کوکوم مدل KLP-C420R

5- آیفون تصویری سامسونگ مدل SHT-7507XM

یکی از آیفون های تصویری سامسونگ که ویژگی های فوق العاده ای دارد، مدل SHT-7507XM می باشد. این آیفون تصویری بدون گوشی است و سطح آن به صورت یکپارچه دیده می شود. طراحی زیبای آن در کنار صفحه کلید لمسی، نمایشگر مدرنی خلق کرده است.

ابعاد این نمایشگر ۷ اینچ است و تصاویر را با کیفیت خوبی نمایش می دهد. زمانی که شما در منزل حضور نداشته باشید می توانید با اجرای تنظیمات و اتصال آیفون به گوشی موبایل، بر محیط خانه خود و مراجعه کنندگان تسلط داشته باشید. این مدل از گران ترین آیفون تصویری ،  حافظه محدودی دارد اما می توان با حافظه جانبی به ذخیره سازی تصاویر مورد نظر پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *