قوانین و مقررات فروشگاه دومر

 

شرایط و قوانین استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی دومر :

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه اینترنتی دومر به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت فروشگاه اینترنتی دومر و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی دومر از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج ، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی:
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی دومر منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است . در صورتی که در قوانین مندرج ، رویه‏‌ها و خدمات فروشگاه اینترنتی دومر تغییراتی در آینده ایجاد شود ، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر:
مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است ، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی دومر اقدام نماید.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش:

ارسال محصولات به سراسر کشور از طریق (پیک فروشگاه ، پست ، تیپاکس ، باربری ، ترمینال) انجام میشود.

ارسال رایگان به سراسر کشور برای سفارش های بالای ۲ میلیون تومان.

سفارشات ارسال رایگان در مناطق ۲۲ گانه تهران از طریق پیک و اطراف تهران و شهرستان ها از طریق پست یا تیپاکس ارسال میشود.

سفارش های کمتر از ۲ میلیون تومان به صورت پس کرایه ارسال میشود.

در سفارشات پرداخت در محل هزینه حمل و نقل و ارسال به عهده مشتری میباشد.

روز کاری فروشگاه دومر از روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته ، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است .

سفارشات ثبت شده در تهران در روزهای شنبه تا پنج شنبه غیر از ایام تعطیل در همان روز ارسال میگردد.

کلیه سفارش‏‌های ثبت شده شهرستان و اطراف تهران که از طریق پست یا تیپاکس ارسال میشود اگر تا قبل از ساعت 12 ظهر در روزهای شنبه تا چهارشنبه ثبت سفارش شود در همان روز ارسال و پس از پردازش و ارسال با توجه به شرایط متفاوت ارسال و مقصد ، نهایتاً تا ۷۲ ساعت کاری تحویل خریدار خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی دومر به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان ثبت سفارش می‌‏دهد ولیکن از ساعت 9 صبح الی 20 شب در روزهای کاری ، امکان پاسخگویی و پیگیری و ارسال سفارشات میباشد.

تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون مترو ، خیابان ، رستوران ، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل گیرنده ، دقیق و قابل استناد باشد.در صورت ثبت آدرس و مشخصات اشتباه توسط مشتری مسئولیت های احتمالی و هزینه برگشت و ارسال مجدد به عهده مشتری میباشد. کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت فروشگاه اینترنتی دومر پس از ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه در صف پردازش قرار می‏‌گیرند فروشگاه اینترنتی دومر همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده ، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید . با وجود این ، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه اینترنتی دومر به پایان برسد ، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری ، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه اینترنتی دومر محفوظ است.
فروشگاه اینترنتی دومر مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید ، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری ، پردازش و ارسال می‌‏شود . حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی ، برای فروشگاه اینترنتی دومر محفوظ است.

ارتباطات الکترونیکی:
هنگامی که شما از خدمات فروشگاه اینترنتی دومر استفاده می‏‌کنید ، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به فروشگاه اینترنتی دومر ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که فروشگاه اینترنتی دومر به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه )به درخواست شما پاسخ دهد.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی:
فروشگاه اینترنتی دومر به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند ، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
فروشگاه اینترنتی دومر متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا ، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را ، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت فروشگاه اینترنتی دومر ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات فروشگاه اینترنتی دومر ، مانند لوگو ، علائم تجاری ، متن ، توضیحات ، گرافیک ، آرم ، تصاویر و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط فروشگاه اینترنتی دومر جزئی از اموال فروشگاه اینترنتی دومر محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار فروشگاه اینترنتی دومر است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی ، حق پیگرد قانونی را برای فروشگاه اینترنتی دومر محفوظ می‏‌دارد.