پرفروش ترین آیفون تصویری بازار کدام است؟

پرفروش ترین آیفون تصویری

پرفروش ترین آیفون تصویری

آیفون های تصویری از جمله امکانات ضروری خانه ها و ادارات هستند. هر کدام از آیفون ها ویژگی ها و امکانات خاص خود را دارند که برتری آنها نسبت به یکدیگر را مشخص می کند. بعضی از آیفون های تصویری قابلیت ذخیره فیلم و عکس، تنظیم صدا، اتصال به دوربین مدار بسته و… دارند. در این مقاله در مورد پرفروش ترین آیفون تصویری توضیحاتی ارائه می دهیم.

دانستن اطلاعاتی در زمینه آیفون های تصویری پر فروش، به شما کمک می کند تا با آگاهی کامل نسبت به خرید این کالا اقدام کنید و یا کالای مناسب را به آشنایان خود پیشنهاد دهید. اگر شما هم قصد خرید آیفون تصویری از یک برند پرفروش را دارید، این مقاله را از دست ندهید.

برندهای تولید پرفروش ترین آیفون تصویری کدام است؟

۱- آیفون تصویری سیماران

برند آیفون تصویری سیماران، از جمله برندهای معروف، مطمئن و معتبر ایرانی می باشد که حدود ۵۰ سال در این زمینه فعالیت گسترده و درخشانی داشته است. این برند، آیفون های خود را با گارانتی ۳۶ ماهه در سراسر کشور به فروش می رساند و حس اطمینان مشتری با وجود گارانتی این محصول بیشتر می شود.

شرکت سیماران، پرفروش ترین آیفون تصویری خود را با ویژگی های زیر به مشتریان عرضه می کند:

۱- آیفون تصویری با حافظه و بدون حافظه

۲- قابلیت پنل کدینگ

۳- قابلیت اینترکام

۴- اتصال به شبکه اینترنت

۵- نمایشگر ۳.۵ تا ۷ اینچی

۶- دارای قابلیت هدست

تنوع محصولات این شرکت به همراه قابلیت های متفاوت، سلیقه و نیاز مشتریان مختلف را تحت پوشش قرار می دهد.

۲- آیفون تصویری تابا الکترونیک

این برند پرفروش ترین آیفون تصویری ، در کشور نمایندگی های فعال بسیاری داشته و به دلیل خدمات پس از فروش مناسب، طرفداران زیادی دارد. برند تابا الکترونیک به دلیل تولید آیفون هایی با صفحه نمایش باکیفیت، قابلیت ذخیره سازی تصویر و همچنین قیمت مناسب محصولات، در سال ۹۸ از سوی دکاشاپ به عنوان پرفروش ترین برند آیفون تصویری در کشور انتخاب شد. محصولات این برند هم دارای گارانتی ۳۶ ماهه می باشند. در ادامه یکی از مدل های پرفروش این برند را بررسی می کنیم.

آیفون تصویری تابا

آیفون تصویری تابا الکترونیک مدل TVD-1040m

آیفون تصویری تابا مدل TVD-1040  پرفروش ترین آیفون تصویری شرکت تابا الکترونیک می باشد. این محصول با وجود سادگی، زیبایی خاصی دارد و آن را در بسیاری از خانه ها و ساختمان ها دیده ایم. برای طراحی این آیفون تصویری از صفحه نمایش LCD به ابعاد ۳.۵ اینچ که دارای تکنولوژی TFT است استفاده شده است. این تکنولوژی باعث حفظ کیفیت نمایشگر در تمام ابعاد می شود.

از نظر ظاهری در پایین صفحه نمایشگر این محصول، سه کلید یا دکمه مشاهده می شود که امکان تنظیم و کنترل آیفون تصویری را در اختیار کاربران قرار می دهد. اگرچه این آیفون تصویری ظاهر ساده ای دارد اما قابلیت های آن به گونه ای است که آن را تبدیل به مدلی پرفروش کرده است. در ادامه ویژگی های این آیفون تصویری را بررسی می کنیم.

ویژگی ها و قابلیت های آیفون تصویری تابا مدل TVD-1040m

۱- صفحه نمایشگر ۳.۵ اینچی از نوع LCD و مجهز به تکنولوژی TFT

۲-ذخیره ۲۰۰ عکس در حافظه داخلی

۳- قابلیت نصب کارت حافظه

۴- قابلیت کپی تصاویر از حافظه داخلی به کارت حافظه

۵- با نصب و استفاده از کارت حافظه ۸ گیگابایتی، ۱٫۲۴ عکس و ۲۵۶ فیلم ۱۵ ثانیه ای توسط این آیفون ذخیره می گردد.

۶- قابلیت حذف جداگانه فیلم و عکس

۷- قابلیت تنظیم صدای زنگ و تصویر

۸-قابلیت اتصال به دو پنل هوشمند و سه مانیتور موازی در هر واحد

۹- دارای کنتراست و رزولوشن بالای تصویر

 ۳- آیفون تصویری الکتروپیک

یکی دیگر از برندهای نام آشنای ایرانی، برند آیفون تصویری الکتروپیک می باشد. این برند در سال ۱۳۶۴ فعالیت خود را با تولید آیفون های صوتی آغاز کرد و همزمان با پیشرفت تکنولوژی و همگام با فناوری های روز دنیا، شروع به تولید آیفون تصویری نمود. اکنون این شرکت آیفون های تصویری را تولید نموده که دارای مانیتور ۱۰ اینچی، صفحه نمایش لمسی و قابلیت فیلم برداری می باشد.

علاوه بر مطالب گفته شده، برند آیفون تصویری الکتروپیک دارای استاندارد iso9001-2008 می باشد و با داشتن ۳ضمانت نامه سال خدمات پس از فروش، خود را به عنوان معتبرترین برند تولید آیفون تصویری ایرانی در کل دنیا معرفی کرده است. این شرکت در سال ۹۸ به عنوان برند پرفروش ترین آیفون تصویری شناخته شده و نسبت به سایر شرکت های تولید آیفون تصویری بسیار خوش درخشیده است.

۴- آیفون تصویری تابان

از برندهای قدیمی و نام آشنای تولید آیفون، شرکت تابان می باشد. این برند در زمان قدیم آیفون های صوتی و اکنون آیفون های تصویری باکیفیتی تولید می نماید. برند آیفون تصویری تابان آیفون هایی با قابلیت صفحه نمایشگر کره ای، مانیتور ۳.۵ تا ۷ اینچی و پشتیبانی پنل کدینگ تا ۵۰۰ واحد از آپارتمان را تولید می نماید. گارانتی ۳۶ ماهه و نمایندگی در شهرهای بزرگ کشور، این برند پر فروش را معتبر نموده است.

آیفون تصویری تابان

۵- آیفون تصویری آلدو

یکی دیگر از تولیدکنندگان آیفون تصویری ایرانی، برند آلدو است. این برند هم آیفون های تصویری خود را متناسب با تکنولوژی روز دنیا تولید می کند و محصولات خود را با کیفیت مناسب به مشتریان عرضه می نماید. برند آیفون تصویری آلدو دارای گارانتی ۳ ساله می باشد اما به این شکل که در سال اول تعویض محصول و در دو سال دیگر تعمیر آن را انجام می دهد.

همانند بسیاری از برندهای پرفروش ترین آیفون تصویری ، این برند هم در سراسر کشور نمایندگی فعال دارد و قطعات آن هم به آسانی یافت می شود و مشتریان در صورت نیاز به خرید قطعات با مشکلی مواجه نخواهند شد.

۶- آیفون تصویری سوزوکی

شرکت خارجی سوزوکی پس از اینکه موفق به گرفتن نمایندگی تولید و فروش خود در ایران شد، در مدت زمانی کوتاه، آیفون های تصویری خود را در انواع گوناگونی وارد بازار کرد. این برند تولید آیفون تصویری به دلیل تنوع بالای تولید محصولاتی مانند دربازکن های کارتی و نامبرینگ و آیفون های تصویری کدینگ بسیار موفق بوده و مشتریان بسیاری دارد. خرید آیفون تصویری سوزوکی می تواند انتخابی مناسب برای شما باشد.

آیفون تصویری سوزوکی

۷- آیفون تصویری کامکث

در بخش های قبلی به معرفی برندهای پرفروش ترین آیفون تصویری پرداختیم و حالا به سراغ یکی دیگر از این برندها می رویم. برند آیفون تصویری کامکث، شرکت مشترک ایران-هنگ کنگ است و آیفون های تصویری زیبا و لوکس را با قیمت مناسب وارد بازار نموده است.

محصولات این برند قابلیت های مختلفی دارند که از جمله شاخص ترین این ویژگی ها می توان به نمایشگر LED و پشتیبانی از دوربین مدار بسته اشاره کرد. در برخی از مدل های این برند می توان ۴ دوربین مداربسته را به آیفون تصویری متصل کرد.

۸- آیفون تصویری کوماکس

این برند آیفون تصویری متعلق به شرکتی در کره جنوبی است و محصولات مختلف آن به ایران صادر شده و بسیاری از مردم از آن ها استفاده می کنند. از جمله ویژگی های آیفون های تصویری این برند می توان به مانیتور LED  آن اشاره کرد که دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و تصویر را به شکل واقعی نشان می دهد. مدل های ساخته شده توسط این برند در بخش آیفون تصویری کدینگ، نامبرینگ و کارتی به گونه ای خاص می باشد و مشتریان مربوط به خود را دارد. خرید آیفون تصویری کوماکس می تواند شما را از یک آیفون تصویری با کیفیت و کاربردی بی نیاز کند.

آیفون تصویری کوماکس

کدام برند پرفروش آیفون تصویری را انتخاب کنیم؟

در این مقاله پرفروش ترین آیفون تصویری داخلی و خارجی که در ایران به فروش می رسد را معرفی کردیم و حال شما می توانید انتخاب کنید که از چه برندی آیفون تصویری مورد نظر خود را تهیه نمایید. برندهای ایرانی معرفی شده، تفاوت چندانی با نمونه های خارجی نداشته و در بعضی موارد حتی بهتر و با قابلیت های بیشتری می باشند اما ما در این مقاله هم برندهای داخلی و هم برندهای خارجی پرفروش موجود در ایران را بررسی کردیم تا شما راحت تر تصمیم بگیرید.

بعضی از برندهای گفته شده علاوه بر امکانات ویژه ای که در تولیدات خود در نظر گرفته اند، خدمات پس از فروش ویژه ای دارند و شما متناسب با بودجه و نیاز خود می توانید برند و مدل منتخب خود را از نمایندگی های مخصوص خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *