کنترل از راه دور آیفون تصویری با موبایل و تلفن

کنترل از راه دور آیفون تصویری

در ابتدا آیفون های تصویری تنها نقش یک درب بازکن با قابلیت مشاهده فضای بیرون را داشتند اما با گذشت زمان امکانات دیگری به این آیفون ها افزوده شد. کنترل از راه دور آیفون تصویری قابلیتی است که به منظور افزایش امنیت، راحتی کاربران و کنترل رفت و آمدها به درب بازکن های تصویری اضافه شده است. در ادامه مطلب روش های کنترل از راه دور آیفون تصویری را بررسی می کنیم تا پس از خرید آیفون تصویری بتوانید از این قابلیت شگفت انگیز بهره مند شوید.

کنترل از راه دور آیفون تصویری با موبایل

در این روش باید اپلیکیشن معرفی شده از سوی شرکت تولید کننده آیفون تصویری را بر روی موبایل خود نصب کنید. پس از نصب این برنامه، مانتیور تصویری باید به وای فای ساختمان وصل شود. با انجام این اقدامات با هر بار زنگ خوردن آیفون تصویری، پیامی به موبایل شما ارسال می گردد.

شما می توانید از این طریق با فرد مراجعه کننده صحبت کنید و در صورت لزوم درب را برای وی باز کنید. بدین شکل زمان هایی که در خانه نیستید بر رفت و آمدها تسلط خواهید داشت. آیفون تصویری سیماران مدل hs78M100-Wifi و آیفون تصویری پاناسونیک مدل VL-SVN511 از جمله آیفون هایی با قابلیت اتصال به موبایل می باشند.

مزایا و معایب کنترل از راه دور آیفون تصویری با موبایل

کنترل از راه دور آیفون تصویری به وسیله موبایل امکان مکالمه با مراجعه کننده، مشاهده تصویر فرد جلوی درب، مشاهده دوربین مدار بسته، باز کردن درب، اتصال به سنسور حرکتی و قابلیت باز کردن درب دوم ساختمان را فراهم می کند. در کنار این مزایا باید به اختلال در ارتباط در صورت قطعی برق و وای فای به عنوان معایب اشاره نمود.

کنترل از راه دور آیفون تصویری با تلفن

در این روش شما می توانید آیفون تصویری خود را به خط تلفن خانه وصل کنید تا از گوشی تلفن به عنوان آیفون استفاده نمایید. در این روش امکان مشاهده فرد پشت درب وجود ندارد و شما تنها می توانید با مراجعه کننده به شکل صوتی صحبت کنید. این روش قابلیت های اتصال آیفون به موبایل را ندارد اما شما در هر جای ساختمان که باشید امکان باز کردن درب در سریع ترین زمان ممکن را دارید. یکی از آیفون هایی که قابلیت اتصال به خط تلفن را دارد، آیفون تصویری تابا مدل 2070 می باشد.

مزایا و معایب کنترل از راه دور آیفون تصویری با تلفن

کنترل از راه دور آیفون تصویری از طریق تلفن روش بسیار آسانی است که به سرعت اجرا می گردد. در این روش شما می توانید گوشی تلفن را با خود به همه جای خانه ببرید و در مواقع لازم درب خانه را باز کنید. با اتصال آیفون به گوشی تلفن، امکان قطع شدن ارتباط وجود ندارد مگر اینکه خط تلفن اشغال یا قطع باشد. با وجود این مزایا، ارتباط صوتی و نمایش ندادن تصویر مراجعه کننده از جمله معایب این روش کنترل از راه دور می باشد.

کنترل از راه دور آیفون تصویری با گوشی اختصاصی

بعضی از آیفون های تصویری خارجی این قابلیت فوق العاده را دارند که شما در هر جای ساختمان که باشید تصویر مراجعه کننده را مشاهده کنید. در پکیج خرید این آیفون ها علاوه بر پنل و مانیتور یک گوشی کوچک وجود دارد که کار کنترل از راه دور را انجام می دهد. این گوشی کوچک دارای مانیتور است و شما می توانید در هر کجای ساختمان که هستید، به محض فشردن شاسی زنگ، فرد مراجعه کننده را ببینید و در صورت لزوم درب را به روی وی باز کنید.

بیشتر خانه ها و ساختمان هایی که متراژ بالایی دارند از این نوع قابلیت برای باز کردن درب و پاسخگویی به فرد پشت درب، استفاده می کنند. آیفون تصویری پاناسونیک مدل VL-SW251 از جمله آیفون هایی است که قابلیت اتصال همزمان به پنج گوشی اختصاصی را دارد.

کنترل از راه دور آیفون تصویری با موبایل

مزایا و معایب کنترل از راه دور آیفون تصویری با گوشی اختصاصی

از جمله مزایای کنترل از راه دور آیفون تصویری با گوشی اختصاصی می توان به حمل آسان، مشاهده مراجعه کننده، کارکرد قوی در فواصل دور و نزدیک، مکالمه صوتی،  باز کردن درب و کنترل محیط بیرون اشاره کرد. این نوع آیفون تصویری با گوشی اختصاصی اگرچه مزایای زیادی دارد اما امکان اتصال به موبایل را فراهم نمی سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *