مزایا و معایب آیفون تصویری سوزوکی

مزایا و معایب آیفون تصویری سوزوکی

معرفی آیفون تصویری سوزوکی

تولید آیفون تصویری سوزوکی که از محصولات شرکت سوزوکی سنگاپور می باشد، با همکاری شرکت پارسیان تصویر فدک، برای اولین بار در ایران آغاز شد. ابعاد نمایشگر دربازکن های این شرکت در بازه ۴.۳ اینچ تا ۷ اینچ می باشد. اطلاع از مزایا و معایب آیفون تصویری سوزوکی به شما در شناخت هر چه بهتر این برند کمک می کند.

با اینکه شرکت پارسیان تصویر فدک تولید آیفون تصویری سوزوکی را در کشور ما بر عهده دارد اما تمامی مراحل ساخت قطعات، مونتاژ، کنترل کیفیت و بسته بندی نهایی این محصول مطابق با استانداردهای شرکت سوزوکی سنگاپور می باشد.

این برند معتبر و شناخته شده، محصولاتی با تنوع بالا و قیمت مناسب دارد و گارانتی سه ساله آن، مشتریان را به خرید از این برند ترغیب می کند. در این مقاله تمامی مزایا و معایب دربازکن سوزوکی را مورد بررسی قرار می دهیم. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

مزایا و معایب آیفون تصویری سوزوکی

تمامی برندهای آیفون تصویری موجود در دنیا علاوه بر مزایای خاص خود، معایبی نیز دارند. دربازکن های سوزوکی هم از این قاعده مستثنا نبوده و علاوه بر مزایا، معایبی هم دارند. بررسی مزایا و معایب آیفون تصویری سوزوکی به خریداران کمک می کند تا از کیفیت محصول مورد نظر خود آگاه شوند. در ابتدا به سراغ مزایای این برند می رویم و سپس معایب آن را بررسی می کنیم.

مزایای آیفون تصویری سوزوکی

با خرید آیفون تصویری سوزوکی به دلیل داشتن مزایای مختلف، منافعی به خریدار می رسد که می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- برند شناخته شده جهانی

شرکت سوزوکی یک شرکت شناخته شده جهانی است و کیفیت محصولات این شرکت زبانزد مردم نقاط مختلف دنیا می باشد. اگرچه آیفون های تصویری سوزوکی موجود در ایران، در واقع در داخل کشور تولید شده اند اما کیفیت محصولات، توسط کارشناسان سنگاپوری تایید شده و سپس به دست مردم می رسند. با توجه به سابقه درخشان این شرکت و کیفیت بی نظیر محصولات آن، مشتریان به این شرکت اعتماد داشته و با خاطری آسوده نسبت به خرید آیفون تصویری سوزوکی اقدام می کنند.

۲- قیمت رقابتی

محصولات شرکت سوزوکی با تولیدات شرکت های ایرانی از نظر قیمت رقابت می کنند و در بعضی موارد حتی قیمت پایین تری دارند. این موضوع باعث فروش خوب این محصول در ایران شده است. این به این معنا نیست که محصولات پایین رده این شرکت قیمت پایینی نسبت به شرکت های ایرانی دارند بلکه تمامی محصولات این شرکت در سطوح قیمت مختلف، از رقیبان ایرانی خود، دارای قیمت پایین تری می باشند.

۳- کیفیت مواد اولیه و بسته بندی مطلوب

تا این بخش از مقاله مزایا و معایب آیفون تصویری سوزوکی در مورد دو مورد از مزایا صحبت کردیم و حالا به سراغ سومین مورد می رویم. شرکت سوزوکی به دلیل سهم بزرگی که در بازار جهانی دارد به راحتی بهترین مواد اولیه را برای تولیدات خود فراهم می کند. علاوه بر کیفیت بالای مواد اولیه، بسته بندی این برند کیفیت مطلوبی داشته و این امتیاز مثبتی نسبت به رقبای ایرانی این شرکت می باشد.

۴- گارانتی طولانی مدت

شرکت آیفون تصویری سوزوکی برای اینکه بتواند فروش خوبی در بازار ایران داشته باشد، گارانتی طولانی مدت ۳ ساله را برای محصولات خود در نظر گرفته است. گارانتی طولانی مدت سبب آسودگی خیال مشتری شده زیرا از کیفیت محصول اطمینان حاصل می کند.

مزایای آیفون سوزوکی

معایب آیفون تصویری سوزوکی

در ادامه مقاله مزایا و معایب آیفون تصویری سوزوکی به سراغ معایب می رویم و آنها را مورد بررسی قرار می دهیم.

۱- ظاهر محصولات

آیفون های تصویری تولید شده توسط این شرکت سنگاپوری، زیبایی منحصر به فردی داشته باشند اما باید بگوییم که اشتباه فکر می کنید! این شرکت برای طراحی آیفون های تصویری خود شبیه سایر برندها عمل کرده و در بسیاری از محصولات از طراحی های شرکت کوماکس پیروی می کند.

۲- کیفیت پایین صدای پنل خروجی

کیفیت صدای پنل خروجی در آیفون های سوزوکی کیفیت مطلوبی نداشته و شرکت سوزوکی برای رفع این مشکل حرکتی انجام نداده است. صدای خارج شده از پنل خروجی بم بوده و دارای وضوح لازم نمی باشد. شاید فکر کنید که با تنظیم ولوم می توانید این مشکل را رفع کنید اما اینطور نیست! صدای خروجی از پنل معمولا از حد تعیین شده برای آن، بالاتر نمی رود. این محصول برای ساختمان هایی که در مکان های پرتردد و شلوغ هستند، اصلا گزینه مناسبی نمی باشد.

۳- بردهای آسیب پذیر

نصاب ها در مورد مزایا و معایب آیفون تصویری سوزوکی نظرات مختلفی دارند اما وجود بردهای آسیب پذیر از جمله مشکلات اکثر نصاب های آیفون تصویری سوزوکی می باشد و شایع ترین آن ضعیف بودن برد نسبت به اتصالی ها است. به طور مثال اگر مانیتور روشن باشد و فیش مثبت و منفی به طور ناخواسته با هم برخورد کنند در مانیتور مشکلاتی به وجود می آید که نیاز به تعمیر دارد. همچنین در بسیاری از موارد سوئیچر داخلی این دستگاه برای آپارتمان های کم واحد پاسخگو نیست و حتما باید از سوئیچر خارجی استفاده شود.

۴- نداشتن محصول پرچمدار

اکثر برندها علاوه بر تولید محصولات پایین رده و میان رده، محصولاتی را به عنوان پرچمدار برند خود تولید می کنند و آن را به گونه ای می سازند که نتوان از آن ایرادی گرفت اما برند سوزوکی تنها دو مدل آیفون تصویری ۷ اینچی تولید کرده که فقط دارای حافظه می باشند و امکانات ویژه ای مانند اتصال به چند دوربین مداربسته، پشتیبانی از وای فای و اینترکام ندارند. این برند شناخته شده در این زمینه تلاشی نداشته و این سهم از بازار را به رقبا واگذار کرده است.

۵- نداشتن قابلیت اینترکام

در قسمت های قبلی بررسی مزایا و معایب آیفون تصویری سوزوکی در مورد قابلیت های مختلفی صحبت کردیم و حالا به سراغ یکی دیگر از معایب که نداشتن قابلیت اینترکام است می رویم. اینترکام باعث ایجاد ارتباط بین واحدها می شود و در ایران در ساختمان هایی با تعداد طبقات زیاد مورد استفاده قرار می گیرد اما شرکت سوزوکی محصولات خود را بدون بهره مندی از این قابلیت تولید می کند.

۶- رابط کاربری ضعیف

رابط کاربری یک واسطه نرم افزاری می باشد که بین کاربر و محصول، تعاملات لازم را برقرار می کند. در محصولات برندهایی مانند سیماران و تابا رابط کاربری محصول زیبا و کاربردی می باشد اما سوزوکی برای رابط کاربری محصولات خود یک ستون قرار داده و تمامی امکانات در این قسمت قرار گرفته اند. وجود این قابلیت نرم افزاری و کلیدهایی که ظاهر زیبایی ندارند، از جمله معایب این برند می باشند.

آیفون سوزوکی

آیا آیفون تصویری سوزوکی انتخاب مناسبی است؟

در این مقاله مزایا و معایب آیفون تصویری سوزوکی را بررسی کردیم تا شما بتوانید با اطلاعاتی درست نسبت به خرید محصولات این برند اقدام کنید. با توجه به مزایا و معایب گفته شده، این شرکت هنوز هم با برندهای معتبر ایرانی مانند تابا الکترونیک، سیماران و الکتروپیک فاصله دارد اما با توجه به سابقه درخشان این برند، انتظار می رود که در آینده پیشرفت بسیاری داشته و با شرکت های ایرانی وارد رقابت تنگاتنگی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *