دفترچه راهنمای آیفون تصویری آلدو

دفترچه راهنمای آیفون تصویری آلدو

دفترچه راهنمای آیفون تصویری آلدو

آیفون های تصویری مختلفی در سطح بازار وجود دارند که یکی از آنها آیفون تصویری آلدو است. این آیفون تصویری  در مدت زمان کوتاهی توانسته است در میان مشتریان محبوب شود و جایگاه خود را با وجود برندهای مختلف و نام آشنا، ارتقا دهد. شرکت آلدو محصولات خود را با ویژگی های خاص و مشخصی تولید می کند که هر کدام دارای مزایایی هستند و ما در این مقاله با بررسی این برند و محصولاتش مانند یک دفترچه راهنمای آیفون تصویری آلدو عمل می کنیم تا شما اطلاعات لازم را در این زمینه به دست آورید.

آیفون تصویری آلدو ساخت کجاست؟

هر آیفون تصویری توسط یک شرکت تولید کننده، ساخته می شود و این شرکت می تواند مبدا داخلی یا خارجی داشته باشد. شرکت آیفون تصویری آلدو که سابقه درخشانی در این زمینه دارد، یکی از برندهای خوشنام ایرانی می باشد که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۸ در زمینه تولید آیفون صوتی و تصویری، جک پارکینگی و سیستم وای فای هوشمند آغاز نموده است.

نام این برند مخفف نام موسس آن یعنی آقای علیرضا درودیان است که انتخاب هوشمندانه و جالب توجهی می باشد. این شرکت آیفون تصویری، تمامی محصولات خود را با بهترین کیفیت به مشتریان عرضه می نماید و در عین حال قیمت مناسبی دارد. مزایا و معایب آیفون تصویری آلدو را در بخش های بعدی به شما عزیزان ارائه می دهیم.

مزایای آیفون تصویری آلدو

در این بخش از دفترچه راهنمای آیفون تصویری آلدو به سراغ مزایای این شرکت ایرانی می رویم. قطعا شما هم بارها این جمله را شنیده اید که محصولات خارجی کیفیت بهتری نسبت به تولیدات داخلی دارند اما شرکت آلدو خط بطلانی بر تمام این باورها کشیده است. کیفیت انواع آیفون تصویری آلدو بسیار مناسب است و اگر قصد خرید آیفون تصویری آلدو را داشته باشید، هر مدل دارای امکانات و ویژگی های منحصر به فردی می باشد که نیازهای مشتریان را به خوبی رفع می کند.

آیفون های تصویری آلدو مانند یک پکیج کامل شناخته می شوند و این به دلیل وجود اقلام موجود در بسته بندی های آیفون آلدو است که مشتریان را از خرید سایر محصولات بی نیاز می کند. خدمات پس از فروش مناسب، کیفیت تصویر نمایشگر و پوشش انواع ساختمان ها تا ۱۰۰ واحد، از دیگر مزایای این آیفون تصویری است. در ادامه به ارزیابی دیگر مزایای درب بازکن تصویری آلدو می پردازیم.

 آیفون تصویری آلدو

۱- محصولات متنوع

نمایشگر مانیتورهای آلدو دارای ابعادی بین ۴.۳ تا ۷ اینچ هستند و مشتریان با توجه به نیاز، سلیقه و بودجه خود می توانند آیفونی با ابعاد مورد نظر را خریداری کنند. امکانات هر یک از آیفون های تصویری آلدو متفاوت است و بعضی از مدل های آن با حافظه، بدون حافظه، لمسی و غیر لمسی هستند. از نظر رنگ بندی و تنوع مدل، شرکت آلدو از جمله پر تنوع ترین شرکت های تولید آیفون تصویری است.

۲- اتصال به دوربین مدار بسته

آیفون های تصویری آلدو قابلیت اتصال به دو دوربین مدار بسته را دارند و شما در هر قسمتی از ساختمان که این دوربین ها را نصب کنید می توانید با اتصال آن به مانیتور و تنها با فشردن یک دکمه مطابق با دفترچه راهنمای آیفون تصویری آلدو ، تصاویر دوربین مدار بسته را ببینید. هر کدام از واحدهای موجود در ساختمان می توانند به طور مجزا و کاملا اختصاصی، دوربین مدار بسته خود را در قسمت مورد نظر نصب کنند.

 ۳- داشتن قابلیت اینترکام

ارتباط داخلی و یا قابلیت اینترکام از جمله قابلیت هایی است که تنها در برخی از آیفون های تصویری دیده می شود و وجود آن باعث سهولت ارتباطات می گردد زیرا هر یک از واحدها با استفاده از این قابلیت می توانند به راحتی با بخش نگهبانی در ارتباط باشند. این ویژگی به خصوص برای ساختمان هایی با تعداد واحد بالا، بسیار کاربردی است.

۴- همخوانی با دکوراسیون منزل

بیشتر آیفون های تصویری به صورت تک رنگ در بازار عرضه می شوند اما آلدو در این زمینه متفاوت عمل کرده و برای احترام به سلیقه مشتریان، بیشتر آیفون های خود را در پنج رنگ سفید، مشکی، نقره ای، طلایی و بژ تولید می کند. بدین شکل مشتریان می توانند آیفون تصویری مورد نظر خود را با توجه به دکوراسیون منزل انتخاب نمایند.

۵- نصب آسان

نصب آیفون تصویری باید توسط نصابان ماهر انجام شود تا آسیبی به هیچ یک از قسمت های آن وارد نشود. از نظر نصابان آیفون تصویری، شرکت آلدو محصولات خود را به نحوی طراحی کرده است که به آسانی نصب می گردند. در ضمن اطلاعات دفترچه راهنمای آیفون تصویری آلدو باید گفت که این آیفون ها به وسیله چهار سیم به رنگ های آبی، سفید، قرمز و زرد نصب می شوند. سیم آبی به عنوان جریان منفی، سیم قرمز برای انتقال صدا، سیم سفید برای انتقال تصویر و سیم زرد به عنوان جریان مثبت در درب بازکن تصویری آلدو به کار رفته است.

۶- گارانتی معتبر

خدمات پس از فروش یا گارانتی مناسب، از ویژگی هایی است که خیال مشتریان را به هنگام خرید آیفون های آلدو، آسوده می کند زیرا این شرکت متعهد شده است که در صورت بروز مشکل در محصولات خریداری شده توسط مشتریان، تا یکسال پس از خرید، امکان تعویض و تا دو سال پس از آن، امکان تعمیر وجود داشته باشد.

۷- قیمت مناسب

با اینکه کیفیت محصولات برای مشتریان از اهمیت زیادی برخوردار است اما هر شخصی بودجه مشخصی برای خرید آیفون تصویری دارد و به همین دلیل قیمت محصولات نیز مهم است. قیمت آیفون های تصویری آلدو مقرون به صرفه بوده و علت این موضوع بهره مندی از قطعات باکیفیت ایرانی می باشد. از سوی دیگر این آیفون ها یک پکیج کاملا آماده برای نصب هستند که بار مخارج اضافی را از دوش مشتریان بر می دارد.

معایب آیفون تصویری آلدو

این موضوع کاملا طبیعی است که یک محصول در کنار مزایای خود معایبی نیز داشته باشد، به همین دلیل این قسمت از دفترچه راهنمای آیفون تصویری آلدو را به بررسی معایب آیفون آلدو اختصاص دادیم تا شما علاوه بر مزایای این برند با معایب آن نیز آشنا شوید.

۱- زنگ نخوردن مانیتور آلدو

در بعضی از مواقع این مورد برای آیفون های تصویری آلدو اتفاق می افتد که مانیتور داخل واحدها زنگ نمی خورد. برای رفع این مشکل باید سیم D بررسی شود تا اتصال درستی داشته باشد و اگر مشکل از این بخش نبود باید خرابی آی سی ۳۸۶ ارزیابی شود. خراب شدن پتانسیومتر، بلندگوی داخلی، سوئیچر و سیم دهنی نیز از جمله مواردی است که در زنگ نخوردن مانیتور آلدو نقش دارد.

۲- نداشتن تصویر در مانیتور آلدو

عدم نمایش تصویر در مانیتور آلدو در بیشتر مواقع به علت وجود مشکلاتی در سیم کشی است اما این مشکل می تواند به علت خرابی قطعاتی مانند خازن ها، آی سی سوئیچینگ، ترانزیستور TIP127، سوکت ورودی برد تصویر و رگلاتور ۸۷۱۲ باشد که پس از بررسی های لازم و شناسایی قطعه خراب، باید تعمیر و یا تعویض آن انجام شود.

۳- ضعیف بودن صدای رفت و برگشت

ضعیف بودن صدای رفت و برگشت در آیفون تصویری آلدو به علت خرابی قطعه هوک و یا سوکت های سیم گوشی اتفاق می افتد و به راحتی قابل حل است.

۴- قطع صدای آیفون تصویری آلدو

قطع شدن صدای آیفون تصویری آلدو می تواند به دو شکل اتفاق بیفتد:

الف) قطع صدای پنل به مانیتور

در بین اطلاعات جامع دفترچه راهنمای آیفون تصویری آلدو ذکر این نکته ضروری است که بلندگوی آیفون تصویری نقش مهمی در ایجاد مشکلات مربوط به صدا دارد. خرابی بلندگو، خرابی سیم دهنی، ضعیف شدن خازن های صدا و آی سی های مربوطه، در ایجاد قطعی صدای پنل به مانیتور آیفون تصویری نقش دارند.

ب) قطع صدای مانیتور به پنل

سیم B به عنوان عامل موثر در قطع شدن صدای مانیتور به پنل شناخته می شود. در صورتی که این سیم سالم باشد، خرابی بلندگو و یا یونیت صوت آن، عامل ایجاد این مشکل است.

۵- خاموش شدن آیفون تصویری آلدو

مشکل خاموش شدن آیفون تصویری آلدو به دلیل خراب شدن قطعات نیست و این مشکل مربوط به خرابی در تغذیه سیستم است. اتصالات سیم تغذیه و ولتاژ پنل باید سنجیده شود تا این مشکل رفع گردد.

 ۶- نویز تصویر

اگرچه نمایشگرهای آلدو کیفیت مناسبی دارند اما گاهی نویز تصویر در این آیفون ها دیده می شود که عامل آن تغذیه نامناسب نمایشگر است.  خرابی قطعه هوک، ضعیف شدن خازن ها، وجود کابل برق در نزدیکی کابل آیفون از جمله عوامل موثر در نویز تصویر آیفون آلدو است.

۷- عملکرد نادرست درب بازکن

از آزاردهنده ترین مشکلات آیفون تصویری آلدو، عملکرد نادرست درب بازکن است که باعث هدر دادن وقت و انرژی افراد می گردد. برای رفع این مشکل باید قفل درب بازکن بررسی شود.

دفترچه راهنمای آیفون تصویری آلدو

نکته تکمیلی دفترچه راهنمای آیفون تصویری آلدو

در دفترچه راهنمای آیفون تصویری آلدو به بررسی تمامی مزایا و معایب این آیفون تصویری پرداختیم و راهکارهای مناسبی را برای رفع مشکلات آن ارائه دادیم. توجه داشته باشید که آیفون تصویری آلدو مزایای زیادی دارد و وجود معایبی در کنار آن طبیعی است اما شما باید با در نظر داشتن نوع استفاده و نیاز خود، به انتخاب مدل مناسب این آیفون تصویری بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *