معایب جک سوزوکی

معایب جک سوزوکی

معایب جک سوزوکی

امروزه استفاده از جک های پارکینگی بسیار مورد توجه قرار گرفته است زیرا باز و بسته کردن درب را در سریع ترین زمان انجام داده و امنیت ساختمان را افزایش می دهند. یکی از جک های پارکینگی محبوب، جک سوزوکی است که در سال های اخیر مورد توجه مشتریان قرار گرفته اما این جک ها در کنار مزایای زیادی که دارند دارای معایبی نیز هستند. معایب جک سوزوکی موضوعی است که در این مطلب به بررسی آن می پردازیم تا شما بهتر و بیشتر از قبل با مزایا و معایب این جک پارکینگی آشنا شوید.

مزایای جک سوزوکی

پیش از بررسی معایب جک پارکینگی سوزوکی به به بررسی مزایای این جک می پردازیم.

۱-جک سوزوکی استحکام بالایی داشته و قدرت هر یک از بازوهای آن ۳۵۰ کیلوگرم است که این قدرت برای درب های سبک و نیمه سنگین بسیار ایده آل و مناسب است.

۲- توان موتور جک سوزوکی ۲۸۰ وات بوده که دارای کشش ۳۰۰۰ نیوتن می باشد.

۳- شفت جک سوزوکی از جنس فولاد می باشد که این جنس در برابر فشارهای ناگهانی بسیار مقاوم و مستحکم است.

۴- در دماهای مختلف بدون هیچ مشکلی کار می کند و افرادی که در نقاط بسیار گرم یا بسیار سرد هستند، می توانند بدون نگرانی آن را نصب نمایند.

۵- جک سوزوکی قیمت مناسبی دارد و خرید آن برای اقشار مختلف جامعه، امکان پذیر است.

۶- خدمات پس از فروش ۳ ساله برند سوزوکی، از مزایای مهم آن می باشد.

جک پارکینگی سوزوکی چه معایبی دارد؟

بدون شک هر وسیله و دستگاهی در کنار مزایای خود، معایبی نیز دارد اما اگر این معایب به درستی برطرف نشوند، ناکارآمدی هایی را به دنبال دارند.  معایب جک سوزوکی نیز بر کسی پوشیده نیست و قطعا جک های تولیدی این برند، معایبی دارد که در ادامه این معایب و راهکارهای شرکت تولید کننده را بررسی می کنیم.

۱- خرابی مدار کنترل جک سوزوکی

خرابی مدار کنترل در بعضی از مدل های جک سوزوکی به صورت عدم باز و بسته شدن صحیح درب و یا باز شدن ناقص یکی از جک ها دیده می شود. شرکت سوزوکی برای برطرف کردن این مشکل، مدار کنترلی از برند رز  معرفی کرده که با استفاده از آن، خرابی جک پارکینگی سوزوکی به صفر می رسد. البته کسانی که با این مشکل روبرو شده اند می توانند به طور رایگان از خدمات تعویض برد اصلی برخوردار شوند.

۲- خراب شدن چشمی جک سوزوکی

از میان معایب جک سوزوکی می توان به خراب شدن چشمی اشاره کرد. زمانی که چشمی جک سوزوکی خراب شود، عملکرد باز و بسته کردن درب ها به وسیله ریموت نیز با مشکل روبرو شده که علت به وجود آمدن این مشکل استفاده از مواد نامناسب بر روی چشمی است. شرکت تولید کننده جک های سوزوکی برای رفع این مشکل و جلب رضایت مشتریان تلاش کرد تا مواد اولیه و قالب چشمی را تغییر دهد اما در این زمینه موفق نبود.

این برند پس از ناکامی در تولید چشمی های با دوام و پر قدرت، برای رفع مشکل خرابی چشمی، تمام چشمی جک های پارکینگی را جمع آوری کرده و سپس از چشمی های برند دیگری که دارای کیفیت و قدرت بیشتری بودند، برای تولید محصولات خود استفاده نمود تا حقوق مشتریان خود را حفظ نماید.

۳- جدا شدن سر جک از روی شفت

در بعضی موارد پس از مدت زمانی که از جک سوزوکی استفاده شده ، سر جک از روی شفت جدا شده و در نتیجه بازوی سوزوکی نیاز به تعویض پیدا می کند. در چنین زمانی و با وقوع این اتفاق برای چندین مورد از جک های پارکینگی سوزوکی، این شرکت تصمیم گرفت تا با به کار بردن مواد با کیفیت، سر جک را تقویت کند تا استحکام لازم را داشته باشد و مشکل جدا شدن سر جک پیش نیاید.

برای رفع این مشکل و احترام به حقوق خریداران، افرادی که جک های پیشین را نصب کرده بودند توسط شرکت سوزوکی، جک های رایگان پارکینگی را دریافت کردند و اکنون تمامی جک های سوزوکی موجود در بازار دارای شفت تقویت شده هستند و معایب جک سوزوکی از این نظر به طور کامل رفع گردیده است.

۴- مشکل خلاص کردن جک ها

مشکل خلاص کردن جک ها به دلیل اختلال در عملکرد چرخ دنده ها ایجاد می شود و این مورد در جک های قدیمی سوزوکی اتفاق می افتاده است. شرکت سوزوکی برای حل این مشکل، چرخ دنده های داخلی را مورد بررسی و اصلاح قرار داده و اکنون از این نظر مشکلی در خلاص کردن جک ها به هنگام قطع شدن برق، دیده نمی شود.

جک سوزوکی معایب

آیا جک سوزوکی کارایی لازم را دارد؟

بدون شک شما و یا هر شخصی که بخواهد جک پارکینگی مناسب و کارآمدی را تهیه کند، به مزایا و معایب جک اهمیت داده تا بهترین و درست ترین انتخاب را داشته باشد. برند سوزوکی که امروزه بسیار پرطرفدار و محبوب است، سال های اولیه تولید محصولات خود را پشت سر گذاشته و معایب جک سوزوکی را به مرور زمان برطرف کرده است. از سویی دیگر این شرکت، جک های پارکینگی خود را با بهترین قابلیت، قیمتی مناسب و خدمات پس از فروش ویژه به مشتریان عرضه می کند و همین امر سبب آسودگی خاطر خریداران شده تا با اعتماد کامل و بدون متضرر شدن، نسبت به تهیه جک پارکینگی سوزوکی اقدام کنند.

2 دیدگاه برای “معایب جک سوزوکی

    • dommer گفته:

      محصولات درب کنترلی سوزوکی دارای 24 ماه گارانتی میباشد ، با شماره تماس درج شده در کارت گارانتی تماس بگیرید و اعلام خرابی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *