مزایای جک درب پارکینگ | 11 مزیت مهم که باید بدانید

مزایای جک پارکینگ

تا امروز که چندین سال است از اختراع جک پارکینگی می‌گذرد، کمتر خانه‌اي را می‌توانید پیدا کنید که به صورت دستی باز و بسته شود. تقريبا ديگر همه‌ی خانه‌ها و ساختمان‌ها از وجود جک پارکینگی بهره‌مند شده‌اند. درب‌های قدیمی و سنتی از نظر امنیت قابل اطمينان نيستند زيرا هر روز بيشتر شاهد آن هستيم که سارقان به راحتی می‌توانند درب‌های پارکینگی قدیمی را باز کنند. جک پارکینگی علاوه بر امنیت بیشتر، راحتی شما را نيز فراهم می‌کند؛ مثلا در روزهای سرد زمستان دیگر نیاز نیست براي باز و بسته کردن درب از ماشین خود خارج شوید. همچنین اين امکان نیز وجود دارد که زمانی که فردی برای باز کردن درب منزل یا محل کار از ماشین خود خارج می شود، سارقان سریعا ماشین را به سرقت می‌برند. اگر از درب جک‌دار طبق استانداردها و فناوری‌های روز دنیا استفاده کنید هرگز شاهد چنین اتفاقاتی نخواهید بود. در این مطلب در نظر داریم تا قبل از اقدام جهت خرید جک پارکینگ، شما را با مزایای جک درب پارکینگ آشنا سازیم.

جک درب پارکینگ چیست و چه وظیفه‌ای دارد؟

قبل از بيان مزایای جک درب پارکينگ، بهتر است کمی درباره خود آن بدانید و نگاهی به کاربرد و مفهوم آن داشته باشيد. جک درب پاکینگ دستگاهی است که روی درب پارکینگ نصب شده و به کمک نیروی مکانیکی و استفاده از برق ساختمان، درب پارکینگ را باز و بسته می‌کند. با توجه به آنکه مدل و ابعاد درب پارکینگ هر ساختمان‌‌ متفاوت است، تولیدکنندگان آن را در ابعاد و انواع گوناگون و مختلفی ساخته و به بازار عرضه می‌کنند.

کنترل درب‌های دارای جک پارکينگ عموما از راه دور بوده و برای راحتی دسترسی به این درب‌ها، يک ریموت وجود دارد که در اختیار اهالی خانه و ساختمان قرار می‌گیرد. شما هنگام ورود و خروج از خانه می‌توانيد به کمک ريموت، درب پارکینگ را به راحتي باز و بسته کنيد؛ بدون آن‌که کوچکترين نیازی به تماس فیزیکی و دستی به درب پارکینگ داشت باشيد.

مزایای جک درب پارکینگ چیست؟

جک درب پارکینگ دارای مزایای زيادي برای منزل شماست از جمله:

1- امنیت بالا

از طريق جک درب پارکينگ مي‌توانيد امنیت خانه و ساختمان خود را تامين کرده و ديگر نگران چيزي نباشید. زيرا فقط افرادی که ریموت درب را دارند می‌توانند به داخل ساختمان ورود و خروج داشته باشند و این محدودیت موجب افزايش امنیت شما و خانه‌تان می‌شود.

2- مناسب تردد زیاد

اين جک‌ها برای تردد بالا ساخته شده‌اند. جک‌های درب پارکينگ از سیستم هیدرولیکی بهره می‌برند و توانايي آن را دارند تا حتی در مکان‌های شلوغ و پر تردد مانند پاساژها، بیمارستان‌ها و… بدون توقف کار کنند و مدت‌های زیادی بدون مشکل به فعالیت خود ادامه دهند. این نیز از دیگر مزایای جک درب پارکینگ است.

3- سرعت بالا

سرعت بالای این جک‌ها در باز و بسته کردن درب باعث شده تا به یک وسیله محبوب و پرطرفدار برای هر خانه‌ای تبدیل شود. موتورهایی که در این جک‌ها به کار گرفته شده موجب سرعت بالای آن‌ها می‌شود و از اتلاف وقت شما جلوگیری می‌کند.

4- زیبایی و تنوع فراوان

از دیگر مزایای جک درب پارکینگ می‌توان به تنوع زیاد آن در رنگ، امکانات، قیمت و غیره اشاره کرد. این جک‌ها در انواع مختلف و متناسب با شرایط همه مشتریان تولید می‌شوند تا همه‌ توانایی خرید آن را داشته باشند.

 5- صرفه‌جویی در وقت

همانطور که گفتیم، این جک‌ها با سرعت بالایی که دارند، موجب اتلاف وقت شما می‌شوند. دیگر نیاز نیست که مانند گذشته برای باز و بسته کردن درب‌های پارکینگ قدیمی و ورود اتومبیل خود معطل شوید. این کار علاوه بر زمان‌بر بودن ممکن است خطراتی چون امکان حمله سارقین و یا سرما خوردگی و لیز خوردن در فصل زمستان را نيز برای شما در پی داشته باشد.

6- دارای سیستم خلاص‌کن ساده

از ديگر مزايای جک درب پارکینگ اين است که آن‌ها دارای سیستم خلاص‌کن ساده‌ای هستند. یعنی حتی اگر هنگام باز کردن درب برق ساختمان رفته باشد، به راحتی با خلاص کردن جک‌ها می‌توانید درب را باز کنید. برای خلاص کردن جک‌ها تنها کافیست تا کلید یا آچار خلاص‌کن را در محل تعبیه شده قرار دهید و آن را بچرخانید تا بازوها خلاص شوند.

7- باز و بسته شدن آسان

باز و بسته شدن ساده‌ درب به کمک ریموت باعث شده تا افراد خانه از این بابت نیز راحت باشند و نیازی به کلید انداختن یا به همراه داشتن کلید خانه نداشته باشند.

8- گارانتی و خدمات پس از فروش

این جک‌های پارکینگی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هم هستند و شما می‌توانید در صورت مشاهده هر گونه مشکل و ایراد احتمالی برای درب، فورا با پشتیبانی تماس بگیرید و از خدمات پس از فروش آن استفاده کنید.

9- اتوماتیک بودن

مهم‌ترین مزایای جک درب پارکینگ، عملکرد خودکار و اتوماتیکی آن است. اینکه دیگر برای باز و بسته کرد درب منزل خود دیگر نیاز به دخالت شما یا هیچ انسان دیگری نیست، یکی از بهترین مزیت‌هایی که این روزها افراد با پیشرفت تکنولوژی و آمدن جک پارکینگ از آن بهره می‌برند. جک پارکینگی به کمک مولد برق خود به برق شهری ۲۲۰ ولت وصل شده و از این طریق فعالیت می‌کند.

مزیت جک پارکینگی

10- بی‌سروصدا بودن

یکی ديگر از مزاياي جک درب پارکينگ این است که کاملا بی‌صدا است زيرا در غیر این صورت باعث ایجاد مزاحمت برای همسایه‌ها، افراد داخل ساختمان، عابران پیاده و… می‌شد.

11- قیمت مقرون به صرفه

قیمت‌های مناسب این محصول، باعث شده تا تقریبا وقتی وارد هر خانه یا ساختمانی شویم، یک جک پارکینگ را مشاهده کنیم. زیرا این دستگاه قیمت بالایی ندارد و به گونه‌ای قیمت‌گذاری شده اکثر افراد توان خرید آن را داشته باشند. همانطور که قبل‌تر نیز به آن اشاره شد، اين دستگاه داراي تنوع بي‌نظيري در طرح، مدل‌ها، ویژگی‌ها و قیمت است.

تولیدکنندگان جک پارکینگی نیز به جهت فروش انبوه و تولیدات فراوان سعی کرده‌اند که قیمت جک پارکینگی را تا جاي ممکن کاهش دهند تا همه افراد بتوانند از نعمت وجود آن ‌بهره ببرند.

سخن پایانی

اگر کمی فکر کنیم متوجه خواهیم شد که دیگر دلیل موجهی وجود ندارد تا از جک پارکینگی در خانه‌مان استفاده نکنیم. مسئله این است که وقتی می‌توانیم کار خود را راحت‌تر کنیم چه کاری است که این همه مشقت و سختی را متحمل شویم؟ بهتر است جک پارکینگی را نصب کنیم تا از مزایای وجود آن لذت برده و باعث آرامش خود و اعضاي خانه شويم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *