علت روشن ماندن مانیتور آیفون تصویری کوماکس

علت روشن ماندن مانیتور آیفون تصویری کوماکس

علت روشن ماندن مانیتور آیفون تصویری کوماکس

یکی از برندهای محبوب و پرطرفدار آیفون تصویری، برند کوماکس می باشد. این برند معتبر همگام با تکنولوژی و تغییرات سبک زندگی مردم، محصولات خود را تولید و روانه بازار کرده است. از آنجایی که مشتریان سلیقه و نیاز متفاوتی دارند، این برند با تولید محصولات متنوع، رضایت مشتری را جلب می نماید. مانیتورهای ساخته شده توسط این برند دارای ابعاد مختلفی است که افراد می توانند ابعاد مورد نظر خود را انتخاب کنند. یکی از مشکلاتی که می تواند برای کاربران این آیفون تصویری پیش بیاید روشن ماندن مانیتور است. علت روشن ماندن مانیتور آیفون تصویری کوماکس موضوعی است که در این مقاله آن را بررسی می کنیم.

طرح های مختلف آیفون تصویری کوماکس با ابعاد مختلف صفحه نمایش ویژگی های مختلفی دارند. در ادامه به معرفی صفحه نمایش آیفون تصویری کوماکس می پردازیم و سپس علت روشن ماندن آن را مشخص می کنیم. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

 مانیتور آیفون تصویری کوماکس

پس از خرید آیفون تصویری کوماکس، بد نیست بدانید که نمایشگرهای این آیفون تصویری دارای ابعاد ۳.۵ تا ۱۰ اینچ می باشند و متناسب با فضای داخلی خانه خود می توانید مناسب ترین ابعاد را انتخاب نمایید. نمایشگرهای این برند به دو شکل LED و LCD عرضه می شوند و مدل هایی که دارای صفحه LED می باشند از شفافیت بیشتری برخوردار هستند. بعضی از نمایشگرهای تولید شده توسط این برند به صورت کلی لمسی می باشند و برای اجرای کارهای مختلف با هیچ کلید یا دکمه شاسی کار نمی کنند اما بعضی دیگر از این آیفون ها صفحه نمایشگر ساده ای دارند و تنها دارای کلیدهای لمسی می باشند.

روشن ماندن مانیتور آیفون تصویری کوماکس

در بعضی از اوقات ممکن است کاربران آیفون تصویری کوماکس با مشکل روشن ماندن مانیتور مواجه شوند. این مشکل به دو شکل برای کاربران به وجود می آید که در ادامه این دو علت روشن ماندن مانیتور آیفون تصویری کوماکس را بررسی می نماییم.

۱- مانیتور روشن می ماند و خاموش نمی شود

در این حالت برد اصلی آسیب دیده است و یا اینکه تایمینگ آن از کار افتاده است و برای حل این مشکل باید برد تعمیر شود تا مجددا به حالت عادی کار کند.

۲- تصویر روشن می ماند و با برداشتن و گذاشتن گوشی صدای زنگ می آید

الف) ممکن است شاسی مربوط به زنگ گیر کرده باشد و همین موضوع باعث روشن ماندن صفحه مانیتور می شود. پنل جلوی درب را چک کنید و شاسی زنگ را با دقت بررسی کنید.

ب) گاهی اوقات ممکن است سیم مربوط به زنگ که در پشت مانیتور قرار دارد اتصالی کرده باشد و همین موضوع باعث روشن ماندن صفحه مانیتور شده است که برای رفع آن باید سیم کشی را بررسی کرده و اتصالی را برطرف کنید.

نکته مهم در رفع مشکل روشن ماندن آیفون تصویری کوماکس

جهت شناسایی علت روشن ماندن مانیتور آیفون تصویری کوماکس بهتر است از فردی که در این زمینه تخصص دارد کمک بگیرید زیرا در صورتی که در این زمینه مهارت لازم را نداشته باشید ممکن است نه تنها مشکل را حل نکرده بلکه به سایر قسمت های آیفون تصویری هم آسیب برسانید پس سعی کنید از تجربیات افراد ماهر استفاده کرده و یا از یک فرد متخصص برای رفع این مشکل کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *