تنظیمات آیفون تصویری سوزوکی

تنظیمات آیفون تصویری سوزوکی

تنظیمات آیفون تصویری سوزوکی

یکی از برندهای محبوب آیفون تصویری، برند سوزوکی می باشد. این برند محصولات متنوعی دارد و تمامی سلیقه ها را مورد پوشش قرار می دهد. هر کدام از مدل های ساخته توسط این برند متناسب با ویژگی های خود قیمت مناسبی دارند و مشتری با در نظر گرفتن بودجه خود، به راحتی می تواند آیفون تصویری مورد نظر را خریداری نماید. تنظیمات آیفون تصویری سوزوکی برای خریداران اهمیت زیادی دارد زیرا با تنظیمات درست می توانند از آیفون خود استفاده بهینه ای داشته باشند.

دربازکن های تصویری تولید شده توسط برند سوزوکی صفحه نمایشی در بازه ۴.۳ تا ۷ اینچ دارند و بعضی از آنها دارای قابلیت هایی متفاوت با سایر مدل ها هستند. تنظیمات کلی این آیفون ها تقریبا مشابه است و ما در این مقاله به آموزش تنظیمات آیفون تصویری سوزوکی می پردازیم. پس از خرید آیفون تصویری سوزوکی، بهتر است تا با تنظیمات آن آشنا شوید.

تنظیمات آیفون تصویری سوزوکی مدل SZ-413

برند آیفون تصویری سوزوکی مدل های مختلفی را در بازار عرضه کرده است اما از آنجایی که ساده ترین و مورد پسندترین آیفون تصویری این برند، مدل SZ-413 می باشد، ما هم آموزش تنظیمات این آیفون تصویری را به شما ارائه می دهیم. بسیاری از قسمت های سایر مدل ها هم شبیه این مدل می باشد اما تفاوت های کوچکی  نیز ممکن است وجود داشته باشد.

شکل ظاهری آیفون تصویری سوزوکی مدل SZ-413

نمایشگر این آیفون تصویری با اندازه ۴.۳ اینچ، رزولوشن بالایی دارد زیرا از فناوری LCD-TFT بهره مند می باشد. از آنجایی که در ساخت قسمت مخصوص گوشی آیفون از فناوری مگنت استفاده نشده است، گوشی به وسیله قلاب روی پنل قرار می گیرد. در قسمت لبه پایینی دکمه هایی قرار گرفته است که هر کدام کار مخصوصی انجام می دهند و تنظیمات آیفون تصویری سوزوکی به وسیله این دکمه ها انجام می شود.

تنظیمات آیفون تصویری سوزوکی مدل SZ-413

مشخصات فنی آیفون تصویری سوزوکی مدل SZ-413

این آیفون تصویری در دو مدل حافظه دار و بدون حافظه تولید شده است که مدل حافظه دار آن در لبه پایینی هفت دکمه دارد و یک شیار هم برای قرار دادن کارت حافظه در این بخش تعبیه شده است‌. به محض ورود کارت حافظه در این قسمت می توانید تصاویر و فیلم های آیفون تصویری را ذخیره کنید. این آیفون تصویری سوزوکی قابلیت اتصال به پنل دیگر و دوربین مدار بسته را ندارد و تنها ارتباط داخلی که از طریق آن می توان انجام داد، ارتباط با قسمت نگهبانی می باشد.

کلیدهای آیفون تصویری سوزوکی

سه کلید قرار گرفته در پایین صفحه نمایش، کار باز کردن درب، روشن شدن صفحه مانیتور و ارتباط داخلی را بر عهده دارند. دکمه های قرار گرفته بر روی لبه پایینی با توجه به حافظه دار و بدون حافظه بودن دستگاه متفاوت هستند.

کلیدهای آیفون تصویری سوزوکی بدون حافظه

چهار دکمه قرار گرفته بر روی لبه پایینی آیفون تصویری سوزوکی بدون حافظه کاربردهایی به شرح زیر دارند:

دکمه شماره یک: با استفاده از این دکمه می توانید رنگ تصاویر روی مانیتور را تنظیم کنید.

دکمه شماره دو: این دکمه کار تنظیم نور نمایشگر را بر عهده دارد و با استفاده از آن می توانید نور صفحه را زیاد و یا کم کنید به گونه ای که تصویر وضوح لازم را داشته باشد.

دکمه شماره سه: با استفاده از این دکمه می توانید دستگاه آیفون تصویری سوزوکی خود را روشن و یا خاموش کنید.

دکمه شماره چهار: در بسیاری از مواقع ممکن است شما بخواهید صدای آیفون تصویری خود را کم و یا زیاد کنید تا برای شما میزان صدای مطلوبی داشته باشد. با استفاده از این کلید می توانید صدای زنگ آیفون خود را به میزان دلخواه تنظیم نمایید.

کلیدهای آیفون تصویری سوزوکی حافظه دار

در صورتی که آیفون تصویری سوزوکی شما از نوع حافظه دار می باشد دارای هفت کلید یا دکمه بر روی لبه پایینی است. کاربرد این کلید ها به صورت زیر است:

دکمه شماره یک: از این دکمه برای باز کردن قسمت منو تنظیمات آیفون تصویری سوزوکی استفاده می شود و در صورتی که از یک رم خارجی در دستگاه استفاده شده باشد از طریق این دکمه می توان فیلم پخش کرد.

دکمه شماره دو و سه: در صورتی که در دستگاه یک رم خارجی قرار گرفته باشد با این دو کلید می توان فیلم ها و عکس ها را ورق زد و مشاهده نمود.

دکمه  شماره چهار: وقتی یک رم خارجی در دستگاه قرار گرفته باشد و شما بخواهید ضبط فیلم و یا عکسبرداری داشته باشید می توانید از این کلید استفاده کنید.

دکمه شماره پنج: زمانی که از طریق دکمه های دیگر کارهای مورد نظر خود را انجام دادید و یا قصد خروج از منوی تنظیمات را داشتید، با کلید شماره پنج می توانید این کار را انجام دهید.

دکمه شماره شش:دکمه شماره شش مسئول تنظیم صدای زنگ می باشد. برای انجام تنظیمات آیفون تصویری که مربوط به بخش صدای زنگ می باشد، می توانید از طریق این کلید اقدام کنید.

دکمه شماره هفت: آخرین دکمه یعنی کلید شماره هفت مربوط به خاموش و روشن کردن آیفون تصویری سوزوکی می باشد.

آیفون سوزوکی مشکی

در صورتی که تنظیمات آیفون تصویری سوزوکی ناکارآمد باشند، چه کنیم؟

اگر با استفاده از کلیدهای گفته شده و منوی تنظیمات موفق به تنظیم مطلوب و کارآمد آیفون تصویری خود نشدید و در قسمت هایی نقص هایی را مشاهده کردید باید به سراغ بررسی مراحل نصب آیفون تصویری رفته و مشکلات پیش آمده را در بخش ها و قطعات مختلف مورد بررسی قرار دهید.

مشکلاتی مانند قطع شدن صدای آیفون تصویری، مشکلات مربوط به نمایشگر و عدم نمایش تصویر، سوت کشیدن آیفون تصویری و … با دکمه های مخصوص تنظیمات آیفون تصویری سوزوکی رفع نمی شوند و برای حل آن باید بخش های دیگری را مورد بررسی، تعمیر و یا حتی تعویض قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *