بهترین مدل های آیفون تصویری 4.3 اینچی

بهترین مدل های آیفون تصویری 4.3 اینچی

آیفون تصویری از جمله تجهیزات ضروری برای تامین امنیت و راحتی ساکنین ساختمان ها است. هر یک از برندهای سازنده آیفون تصویری، ابعاد مختلفی را برای مانیتور آیفون ها در نظر می گیرند. از بین ابعاد مختلف صفحه نمایش آیفون تصویری، مدل های 4.3 اینچی از محبوبیت بیشتری برخوردارند زیرا برای محیط ها و سطح بودجه های پایین، بسیار مناسب هستند. در این مطلب بهترین مدل های آیفون تصویری 4.3 اینچی را بررسی می کنیم تا قبل از خرید آیفون تصویری اطلاعاتی کافی در این باره داشته باشید.

انواع مدل های آیفون تصویری 4.3 اینچی

آیفون های 4.3 اینچی به دو صورت اقتصادی و پیشرفته تولید می شوند. مدل های اقتصادی دارای ویژگی های کمتری نسبت به مدل های پیشرفته هستند و قیمت پایین تری دارند. در ادامه ابتدا به بررسی مدل های اقتصادی و سپس مدل های پیشرفته آیفون تصویری 4.3 اینچی می پردازیم.

بهترین مدل های آیفون تصویری 4.3 اینچی اقتصادی

آیفون تصویری 4.3 اینچ

آیفون تصویری سیماران مدل hs-43

آیفون تصویری hs-43 محصول با کیفیتی از برند سیماران است که تصاویر را با نمایشگر LED نمایش می دهد. این آیفون دارای قابلیت OSD است و نمایشگر آن بدون نیاز به فشردن شاسی، قابل روشن شدن می باشد. ارتباط با واحد نگهبانی و گارانتی، از دیگر ویژگی های شاخص این آیفون تصویری هستند.

آیفون تصویری سوزوکی مدل 413

یکی از بهترین مدل های آیفون تصویری 4.3 اینچی از برند سوزوکی، آیفون 413 می باشد. این آیفون نمایشگر 4.3 اینچی با کیفیتی دارد و از جمله اقتصادی ترین آیفون تصویری های خارجی موجود در بازار است. ارتباط با واحد نگهبانی، قابلیت ضبط فیلم و عکس، رابط کاربری آسان و گارانتی سه ساله از جمله مزایای این مدل آیفون تصویری می باشد. اگر می خواهید که در این مدل آیفون تصویری حافظه خارجی نصب کنید باید مدل 413M را انتخاب نمایید.

آیفون تصویری تابا مدل 43-5

این مدل از آیفون تصویری تابا دارای صفحه نمایشی به ابعاد 4.3 اینچ می باشد و نوع فناوری استفاده شده در آن TFT LED است. شرکت تابا که یک برند ایرانی می باشد، این آیفون را با قابلیت های اتصال به سه مانیتور، تنظیم صدای زنگ، تقویم شمسی و میلادی، منوی دو زبانه و گارانتی عرضه می کند. این آیفون تصویری از نظر ظاهری، طراحی شیک و منحصر به فردی دارد.

آیفون تصویری کالیوز مدل 431az

یکی دیگر از بهترین مدل های آیفون تصویری 4.3 اینچی از برند کالیوز است که مدل محبوب 431az را در بازار عرضه کرده است. این آیفون تصویری دارای صفحه نمایش LED با مقاومت بالا می باشد و از روی کار نصب می گردد. کالیوز 431az دارای رزولوشن تصویر مناسب بوده و در انواع محیط ها قابل استفاده می باشد. گارانتی کالیوز برای این محصول، ۴ سال در نظر گرفته شده است.

آیفون تصویری تکنما مدل D43

تکنما آیفون تصویری مدل D43 را با کلیدهای لمسی و نمایشگر 4.3 اینچی تولید می کند. این آیفون تصویری دارای ویژگی های ارتباط با واحد نگهبانی، تنظیم صدا، تنظیم نور نمایشگر، اتصال به دوربین مداربسته و گارانتی سه ساله می باشد. آیفون تصویری تکنما D43 از جمله آیفون های اقتصادی و مقرون به صرفه بازار است.

بهترین مدل های آیفون تصویری 4.3 اینچی پیشرفته

آیفون تصویری 4.3 اینچی

آیفون تصویری تابا مدل 1043i

آیفون تصویری تابا  مدل 1043i محصول اقتصادی و زیبای برند تابا است که ظاهری چشمگیر با امکانات خوبی دارد. این آیفون تصویری از جمله بهترین مدل های آیفون تصویری 4.3 اینچی پیشرفته از برند تابا است. این آیفون مجهز به نمایشگر لمسی می باشد و تصاویر را با بهره مندی از فناوری TFT LCD به شکل شفاف و با کیفیت نمایش می دهد. حافظه داخلی این درب بازکن تصویری تا ۲۰۰ عکس را ذخیره می کند.

آیفون تصویری کالیوز مدل 432i

آیفون تصویری کالیوز 432i یکی دیگر از محصولات شرکت کالیوز است که امکانات پیشرفته تری دارد. کلیدهای این آیفون به صورت لمسی کار می کنند و به اجرای فرامین ارسالی می پردازند. نمایشگر LED، وضوح تصویر، شفافیت صدا، قابلیت ارتباط داخلی با واحدها، رابط کاربری ساده، اتصال به دو پنل، اتصال به دوربین مدار بسته، ملودی های متنوع، نمایشگر ضدخش و گارانتی سه ساله از جمله قابلیت های این آیفون تصویری است.

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1096

الکتروپیک این آیفون را در دو رنگ سفید و مشکی به فروش می رساند. ظاهر این آیفون تصویری زیبا و لاکچری بوده و با کلیدهای لمسی طراحی شده است. بهترین مدل های آیفون تصویری 4.3 اینچی باید از تمامی جهات در سطح بالایی باشند و آیفون تصویری الکتروپیک از نظر ویژگی ها و امکانات مجهز به قابلیت های حافظه داخلی، مانیتور رنگی، اتصال به دو پنل، اتصال به دوربین مدار بسته، قابلیت نصب کارت حافظه و گارانتی سی ماهه می باشد.

آیفون تصویری سیماران hs-43tk-m100 wifi

آیفون تصویری سیماران مدل hs-43tk-m100wifi یکی از پیشرفته ترین آیفون های سیماران با صفحه نمایش 4.3 اینچی می باشد. این آیفون تصویری از ۴ گوشی هوشمند با سیستم عامل های ویندوز و اندروید، پشتیبانی می کند. ضبط فیلم، ذخیره عکس، اتصال به پنل دوم، ارتباط داخلی با سایر واحدها و گارانتی ۳۰ ماهه از جمله ویژگی های این آیفون تصویری است.

آیفون تصویری سوزوکی مدل 425m

آیفون تصویری سوزوکی 425m از بهترین مدل های آیفون تصویری 4.3 اینچی سوزوکی می باشد که ظاهر فوق العاده ای دارد. این آیفون تصویری دارای حافظه داخلی، ضبط فیلم، ذخیره عکس، اتصال به دو پنل، اتصال به دوربین مدار بسته، نمایشگر با کیفیت LED، مقاومت بالا، تنظیم صدا، ملودی های متنوع، وزن سبک و گارانتی سه ساله می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *