بهترین مارک آیفون تصویری چیست؟

بهترین مارک آیفون تصویری

بهترین مارک آیفون تصویری چیست ؟

از گذشته تا کنون برندهای مختلفی در زمینه ساخت آیفون تصویری فعالیت داشته اند و در این زمینه با قابلیت های خاص محصولات خود به رقابت پرداخته اند. امروزه آیفون های تصویری در انواع مدل ها در بازار عرضه می شوند و انتخاب برند و مدل مناسب، برای بسیاری از افراد دشوار است زیرا برای انتخاب بهترین مارک آیفون تصویری باید اطلاعاتی در زمینه هر کدام از برندها کسب کرد تا بتوان به آسانی بهترین مارک یا برند را برگزید.

افرادی که قصد خرید آیفون تصویری را دارند، به دنبال آیفونی هستند که هم قابلیت های مورد نیاز آنها را داشته باشد و هم دارای ماندگاری و قیمت مناسبی باشد. مارک های آیفون تصویری هر کدام مزایا و معایبی دارند و این ویژگی ها، معیاری برای انتخاب آنها به عنوان بهترین مارک آیفون های تصویری می باشد. در این مقاله ما به بررسی مارک های مختلف آیفون تصویری می پردازیم تا شما بتوانید بهترین مارک را بر اساس ویژگی های آن انتخاب نمایید. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

آیفون تصویری کوماکس

آیفون تصویری کوماکس از جمله قدیمی ترین و نام آشناترین آیفون های تصویری است که در سطح شهر دیده می شود. بسیاری از مردم این مارک را انتخاب کرده و از آن به عنوان بهترین مارک آیفون تصویری یاد می کنند زیرا تنوع محصولات آن بسیار بالا می باشد، به آسانی نصب می گردد، خدمات پس از فروش مناسبی دارد و تصویر و صدا را با کیفیت بالایی انتقال می دهد. ماندگاری آیفون تصویری کوماکس بالا می باشد و از سیستم چهار سیمه پشتیبانی می کند. خرید آیفون تصویری کوماکس یک انتخاب بی نظیر برای شماست.

آیفون تصویری سوزوکی

برند سوزوکی یکی دیگر از مارک های آیفون تصویری می باشد. این برند با محصولات با کیفیت خود در میان مردم به محبوبیت رسیده است. انواع مدل های آیفون تصویری سوزوکی قیمت مناسبی دارند و افرادی که دارای محدودیت بودجه می باشند می توانند به آسانی مدل مورد نظر خود را با قیمت مناسبی تهیه کنند.

این نوع آیفون به صورت موازی و سری نصب می گردد و صدا و تصویر آن از کیفیت خوبی برخوردار است. تجهیزات آیفون تصویری سوزوکی نیز کیفیت خوبی دارد و از رقبای ایرانی، پیشی گرفته است. این برند محبوب از سیستم چهار سیمه پشتیبانی می کند و برای سیستم کدینگ به دیکودر و سوییچر نیاز دارد. خرید آیفون تصویری سوزوکی یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود.

آیفون سوزوکی مشکی

آیفون تصویری الکتروپیک

الکتروپیک یک شرکت معتبر است و آیفون های تصویری خود را با خدمات پس از فروش مناسبی عرضه می کند. تعویض قطعات آیفون تصویری الکتروپیک به آسانی انجام می شود و این یکی از مزایای این مارک آیفون تصویری می باشد. این برند از سیستم چهار سیمه استفاده می کند و از سیستم خطی و سری پشتیبانی نمی کند. بیشتر مدل های این برند برای ساختمان هایی با تعداد واحد کم، پاسخگو هستند و برای تعداد واحد بالا نباید انتظار چندانی از آن داشت.

آیفون تصویری تکنما

پس از اینکه آیفون تصویری تکنما وارد بازار ایران شد، نگرانی هایی را ایجاد کرد زیرا پشتیبانی از سیستم هفت سیمه برای نصابان آیفون تصویری، معضل بزرگی بود. پس از مدت زمانی این شرکت برای اینکه خود را به عنوان بهترین مارک آیفون تصویری معرفی کند، برای نصابان آیفون، آموزش رایگان ارائه نمود ولی از سویی با تولید آیفون های بی کیفیت در این زمینه موفقیت چندانی نداشت.

با گذشت زمان این برند آیفون های قدیمی خود را از بازار جمع آوری کرد و نمونه های جدید را با کیفیت بیشتری روانه بازار نمود. آیفون  تصویری تکنما در سیستم خطی و سری قابل استفاده است و قطعات با کیفیتی نیز دارد اما در بعضی موارد لحیم کاری دهنی گوشی ضعیف می باشد. محصولات تکنما تنوع زیادی ندارد و تامین قطعات آن در شهرهای کوچک مشکلاتی را به همراه دارد.‌

آیفون تصویری کامکث

یکی دیگر از مارک های آیفون  تصویری موجود در ایران، مارک کامکث است و طراحی آیفون های این شرکت برگرفته از شرکت معروف کوماکس می باشد. محصولات این شرکت کیفیت متوسطی دارد و نباید از آن انتظار چندانی داشت. در بعضی از موارد، قطعات آیفون های تصویری این برند به سختی فراهم می شود.

آیفون تصویری تابا

آیفون تصویری تابا از زمان قدیم تاکنون به عنوان بهترین مارک آیفون تصویری ایرانی شناخته می شود. زمانی که شرکت تابا آیفون های صوتی خود را با بهترین کیفیت روانه بازار نمود، با استقبال بی نظیری روبرو شد و پس از عرضه آیفون های تصویری نیز موفقیت قبلی برای این برند تکرار شد. آیفون تصویری تابا از سیستم چهار سیمه استفاده می کند و به صورت موازی و سری نصب می گردد. کیفیت برد محصولات این برند مناسب است و تصویر و صدای منتقل شده، دارای کیفیت خوبی می باشد. خرید آیفون تصویری تابا به عنوان یک برند ایرانی بی نظیر است.

آیفون تصویری تابا

آیفون تصویری سیماران

آیفون های تصویری سیماران ظاهر خوبی دارند و این ظاهر زیبا برگرفته از طراحی شرکت های کوماکس و سوزوکی می باشد. محصولات سیماران دارای کیفیت قابل قبولی هستند و تنوع بالایی دارند. به نظر می رسد که این برند آیفون تصویری، تمرکزی بر محصولات پایین رده خود ندارد زیرا در بسیاری از موارد این آیفون ها صدای ضعیفی داشته اند. آیفون تصویری سیماران از سیستم چهار سیمه پشتیبانی می کند و در سیستم خطی و سری قابل نصب نمی باشد. دوربین آیفون های سیماران به هنگام تاریکی شب، کیفیت پایینی دارد.‌

آیفون تصویری آلدو

آیفون های تصویری آلدو نیز از سیستم چهار سیمه استفاده می کنند. برق دوربین آیفون های این برند از گوشی داخل واحد تامین می گردد. تنوع محصولات آلدو زیاد نیست اما به آسانی نصب می گردد. قطعات آیفون های تصویری آلدو کیفیت متوسطی دارند اما در سراسر کشور به راحتی تهیه می گردند. سیم بندی آیفون های آلدو مشابه برند کوماکس است.

چگونه بهترین مارک آیفون تصویری را انتخاب کنیم؟

افراد برای انتخاب بهترین مارک آیفون های تصویری باید به تمامی ویژگی های آیفون ها توجه داشته باشند و صرفا قیمت را مورد توجه قرار ندهند زیرا بسیاری از افراد بر این باور هستند که آیفون های گران قیمت، کیفیت بالایی دارند اما این باور صحیحی نیست و بهتر است همه ویژگی های آیفون تصویری مورد بررسی قرار بگیرد. وقتی همه ویژگی های آیفون های تصویری بررسی شود، انتخاب آیفون تصویری مناسب، آسان می گردد.

افراد باید به ظاهر، کیفیت قطعات، خدمات پس از فروش، قابلیت ها و قیمت آیفون تصویری  توجه داشته باشند و سپس با در نظر داشتن نیازهای خود به انتخاب بهترین مارک آیفون تصویری بپردازند. افرادی که علاوه بر مطالعه مطالب گفته شده در این مقاله، به نتیجه درستی برای انتخاب آیفون تصویری نرسیده اند؛ می توانند از مشاوره کارشناسان و متخصصان فعال در این زمینه استفاده کنند.

2 دیدگاه برای “بهترین مارک آیفون تصویری چیست؟

  1. حسین از اصفهان گفته:

    سلام
    متاسفانه در کشور ایران گارانتی تعریف شده فقط برای اغنا و جذب مشتری جهت خرید است
    در واقع آنچه رخ می دهد و خروجی گارانتی تعریف شده از طرف شرکت های ایرانی است ، نارضایتی مشتری از تعهدات تعریف شده در خصوص گارانتی است
    هر کس نظر بنده را ملاحظه کرد با انواع گارانتی های خریداری شده در منزل یا محل کار و …. بررسی و مقایسه کنید که آیا خروجی گارانتی رضایت خریدار و مصرف کننده نهایی را تامین کرده است
    من چنین تجربه ای نداشته ام

    • dommer گفته:

      باسلام و احترام ، تمامی محصولات موجود در سایت دومر قبل از ارائه در سایت توسط کارشناسان فنی فروشگاه از نظر کیفیت و صحت گارانتی بررسی شده و سپس موجود میشود. و این بررسی به صورت دوره ای توسط کارشناسان بر روی محصولات موجود انجام میشود تا اگر شرکت های تولید کننده کم و کاستی در گارانتی و کیفیت محصول داشته باشند از ارائه محصولات آن شرکت ها در سایت جلوگیری شود . بابت تجربه ناخوشایندی که داشته اید ، اگر ممکن هست بفرمایید چه دستگاهی با چه برندی و از کدام فروشگاه تهیه کرده اید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *