بهترین آیفون تصویری خارجی موجود در بازار کدام است؟

بهترین آیفون تصویری خارجی

بهترین آیفون تصویری خارجی

با توجه به تغییر سبک زندگی مردم و تبدیل خانه ها به ساختمان هایی چند طبقه، نیاز به تکنولوژی و فناوری در این زمینه بیش از پیش احساس می شود. آیفون تصویری هم یکی از مواردی است که مورد نیاز هر ساختمان و آپارتمانی می باشد. شرکت های زیادی در داخل و خارج کشور مشغول به فعالیت در زمینه تولید آیفون تصویری در انواع و اقسام گوناگون هستند اما انتخاب بهترین آیفون تصویری خارجی نیاز به کسب اطلاعات دقیقی دارد.

در این مقاله به معرفی بهترین آیفون های تصویری خارجی می پردازیم تا از میزان سردرگمی شما کم کنیم و بتوانید نسبت به خرید آیفون تصویری اقدام کنید. در ادامه ویژگی هر یک از این برندها را ارائه می دهیم تا با مقایسه ویژگی های مدل های مختلف، آیفون تصویری مناسبی را انتخاب نمایید.

آیفون تصویری کوماکس

شرکت کوماکس فعالیت خود را از سال ۱۹۶۸ در کشور کره جنوبی آغاز کرد. پس از گذشت مدت زمان کمی این برند به عنوان اولین صادرکننده آیفون تصویری کره ای شناخته شد. اکنون نشان کوماکس در بیش از ۱۱۵ کشور جهان ثبت شده و صادرات آیفون های تصویری کوماکس به بیش از ۱۰۰ کشور در دنیا انجام می شود. آیفون های تصویری کوماکس موجود در ایران با طراحی شرکت اصلی کره ای ، در داخل ایران مونتاژ می گردند.

شرکت کوماکس با توجه به تغییرات تکنولوژی و سبک زندگی افراد و همچنین با بررسی نیاز مشتریان خود همواره در تلاش است که محصولات خود را متناسب با نیاز مشتری و با توجه به تکنولوژی روز دنیا پیش ببرد. از آنجایی که مشتریان سلیقه و نیاز متفاوتی دارند، این برند با تولید محصولات متنوع، رضایت مشتری را جلب می نماید.

برند دربازکن تصویری کوماکس که بسیاری از افراد آن را سازنده بهترین آیفون تصویری خارجی می دانند، طرح های مختلفی دارد که الهام بخش بسیاری از برندها مانند سیماران و سوزوکی برای طراحی و تولید آیفون تصویری می باشد. خرید آیفون تصویری کوماکس با توجه به ویژگی هایی مانند برقراری ارتباط با واحد نگهبانی، اتصال به پنل دوم، ذخیره عکس و فیلم و ارتباط داخلی با واحدهای دیگر، قابلیت اتصال به دوربین مدار بسته و تلفن بی سیم، انتخابی بی نظیر می باشد.

آیفون تصویری سوزوکی

یکی دیگر از برندهای تولید بهترین آیفون تصویری خارجی ، کمپانی سوزوکی می باشد. شرکت اصلی این برند در سنگاپور است و در داخل کشور ما نمایندگی این برند با استفاده از تکنولوژی شرکت اصلی و با نظارت کارشناسان مربوطه به تولید و مونتاژ این آیفون تصویری می پردازد. آیفون های تصویری سوزوکی با توجه به تنوعی که دارند تمامی سلیقه ها را پوشش می دهند و مشتریان از این جهت محدودیتی نخواهند داشت.

آیفون های تصویری سوزوکی قیمت مناسبی دارند و از آنجایی که در انواع مختلفی تولید می گردند نگرانی مشتریان را از نظر بودجه برطرف می نمایند زیرا هر مدلی متناسب با ویژگی های خود قیمت مناسبی دارد و مشتری می تواند با در نظر داشتن بودجه خود مدل دلخواه را انتخاب کند. دربازکن های تصویری تولید شده توسط این برند دارای صفحه نمایشی در بازه ۴.۳ تا ۷ اینچ می باشند و مدل ۴.۳ اینچ آن به دلیل قیمت و ویژگی های مناسبی که دارد مورد استقبال طیف وسیعی از مشتریان بوده است.

از جمله مزایای آیفون تصویری سوزوکی صفحه لمسی آن است که در بسیاری از مدل های تولید شده توسط این برند دیده می شود. خرید آیفون تصویری سوزوکی با توجه تنوع در طرح و اندازه، قابلیت حافظه دار بودن برخی از مدل ها، برخورداری از سوئیچر داخلی، صفحه نمایش LED و بدنه ساخته شده از جنس پلاستیک فشرده شده گزینه ای عالی می باشد.

آیفون تصویری سوزوکی

آیفون تصویری آلدو

گروه صنعتی آلدو کار خود را در زمینه تولید آیفون تصویری و درب های کنترلی پارکینگ از سال ۱۳۷۹ به شکل شرکتی تجاری بر روی محصولات کمپانی کوماکس کره و نایس ایتالیا شروع کرد و با ادامه دادن فعالیت خود در سال ۱۳۸۹  موفق به تولید آیفون های تصویری با نام آلدو شد. برند آیفون تصویری آلدو از جمله برندهای معتبر است که آیفون های تصویری خود را متناسب با تکنولوژی روز دنیا تولید می کند و محصولات خود را با کیفیت بسیار بالایی به کاربران عرضه می کند.

شرکت آیفون تصویری آلدو علاوه بر تمرکز بر کیفیت، به قیمت تمام شده محصول هم توجه دارد و آیفون های خود را با قیمت مناسبی می سازد. از جمله کارهایی که این برند در آن خوش درخشیده است، می توان به تولید آیفون تصویری با رنگبندی مختلف و پنل تصویری کارتخوان اشاره نمود. برند آیفون تصویری آلدو دارای ۳ سال گارانتی می باشد و این گارانتی در سال اول به شکل تعویض محصول و در دو سال دیگر به شکل تعمیر محصول می باشد.

این برند اگرچه برند نوپایی محسوب می شود اما در بسیاری از بخش ها از معروف ترین و بهترین آیفون تصویری خارجی هم بهتر عمل کرده است و به همین دلیل مشتریان زیادی دارد. نمایندگی های فعال این برند معتبر در سراسر کشور دیده می شوند و قطعات آن به راحتی یافت می شود.

آیفون تصویری کامکث

آیفون تصویری کامکث محصولی مشترک از دو کشور ایران و هنگ کنگ است. تمامی قطعات دربازکن های کامکث در هنگ کنگ ساخته می شوند و در ایران مونتاژ می گردند و کیفیت نهایی آنها هم در همینجا کنترل می شود. همچنین طراحی گوشی های این برند در ایران ثبت شده است.

از جمله دلایل موفقیت این برند طراحی بسیار زیبا و شیک و قیمت مناسب آن می باشد. با توجه به اینکه بهترین آیفون تصویری خارجی در دنیا رزولوشن تصویر بالایی دارد، این برند هم محصولات خود را با نمایشگر LED و با بالاترین کیفیت و رزولوشن عرضه می کند.

از مزایای آیفون تصویری کامکث می توان به داشتن مدل  پنل ساده و پنل کارتخوان آن اشاره کرد که اختلاف قیمت کمی دارند و با انتخاب مدلی که پنل کارتخوان دارد، می توان برای تمامی مانیتورها از آن استفاده نمود. همچنین این برند آیفون تصویری، قابلیت اتصال به دوربین مداربسته را هم دارد و در بعضی مدل ها تا ۴ دوربین مداربسته را پشتیبانی می نماید.

از آنجایی که بسیاری از افراد حتی به هنگام خرید بهترین آیفون تصویری خارجی نگران گارانتی آن می باشند، باید گفت که آیفون های تصویری ساخته شده توسط برند کامکث دارای ۳۶ ماه گارانتی می باشند و خریداران در صورت بروز مشکل در این مدت می توانند از گارانتی آیفون تصویری استفاده کنند.

آیفون تصویری کامکث

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *