بهترین آیفون تصویری ایرانی موجود در بازار کدام است؟

بهترین آیفون تصویری ایرانی

بهترین آیفون تصویری ایرانی

امروزه از آیفون تصویری در آپارتمان ها و بسیاری از ساختمان ها استفاده می شود. در بازار انواع آیفون تصویری ایرانی و خارجی وجود دارد که انتخاب بهترین آیفون از بین صدها مدل با ویژگی های مختلف، کار بسیار دشواری می باشد. از آنجایی که بسیاری از افراد تمایل زیادی به خرید کالای داخلی دارند پس در این مقاله ما به شما کمک می کنیم تا بهترین آیفون تصویری ایرانی را انتخاب کنید.

بسیاری از ویژگی ها و قابلیت ها در بین تمامی آیفون های تصویری مشترک است اما هر برندی برای تولیدات خود آپشن هایی در نظر دارد که با سایر محصولات متفاوت است. در این مقاله ما به معرفی بهترین آیفون های تصویری ایرانی می پردازیم تا شما با اطمینان کامل برای خرید آیفون تصویری مناسب اقدام کنید. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

آیفون تصویری تابا الکترونیک

یکی از برندهای پرفروش و معروف ایرانی که در سراسر کشور نمایندگی های بسیاری دارد، برند آیفون تصویری تابا الکترونیک می باشد. این شرکت یکی از تولیدکنندگان بهترین آیفون تصویری ایرانی است که آیفون های خود را در ابتدا با الگو از برند کوماکس در مدل های سیاه و سفید تولید کرد و پس از استقبال مشتریان، تنوع مدل ها و قابلیت هر کدام از آن ها را ارتقا بخشید.

در سال ۹۲ این شرکت تصمیم گرفت که در محصولات خود تغییراتی به وجود آورد و در این راستا حافظه داخلی را به آیفون های خود اضافه کرد و قیمت فروش محصولات را تغییر داد تا مشتریان با رضایت بیشتری نسبت به خرید اقدام کنند. این تغییر باعث شد که در مدت زمان کوتاهی این برند جای خود را در بازار آیفون تصویری ایران محکم کند و طرفداران زیادی را به سوی خود جذب نماید.

خرید آیفون تصویری تابا به دلیل تولید آیفون هایی با صفحه نمایش با کیفیت، قابلیت ذخیره سازی تصویر، منحصر به فرد بودن طراحی، رابط کاربری ساده، تنوع بالا در تمامی اندازه ها، استفاده از تکنولوژی روز، بیشترین قابلیت با آسان ترین دسترسی و قیمت مقرون به صرفه، انتخابی معقول برای همگان می باشد. تمامی محصولات تولید شده توسط این شرکت نیز دارای گارانتی معتبر می باشند.

آیفون تصویری تابا

آیفون تصویری سیماران

یکی دیگر از برندهای تولید بهترین آیفون تصویری ایرانی برند سیماران می باشد. این برند حدود ۵۰ سال است که در این زمینه مشغول به فعالیت بوده و محصولات متنوع خود را به بازار عرضه می کند. آیفون های تصویری سیماران ظاهر خوبی دارند اما این شکل ظاهری تا حد بسیار زیادی شبیه به محصولات شرکت کوماکس و سوزوکی می باشد.

از جمله ویژگی های مثبت محصولات این برند آیفون تصویری می توان به تنوع بالای محصولات، کیفیت مناسب صدا در آیفون های رده بالا و خدمات پس از فروش مطلوب اشاره کرد. اگرچه این برند در مدل های بالارده خود کیفیت مناسب صدا را ارائه می دهد اما در مدل های پایین رده کیفیت صدا ضعیف بوده و همچنین کیفیت دوربین بعضی از مدل ها در شب بسیار پایین می باشد.

آیفون های تصویری سیماران در دو نوع با حافظه و بی حافظه تولید می گردند و ویژگی مثبت مدل های حافظه دار در این است که امکان تهیه فیلم و عکس را فراهم نموده و شما می توانید این موارد را در آیفون و یا کامپیوتر مشاهده نمایید. محصولات این شرکت دارای ۳۶ ماه گارانتی هستند که مشتریان می توانند با خیال آسوده تری نسبت به خرید مدل مورد نظر خود اقدام کنند.

آیفون تصویری الکتروپیک

آیفون تصویری الکتروپیک در سال ۱۳۶۴ فعالیت خود را با تولید آیفون های صوتی آغاز نمود و با پیشرفت تکنولوژی و ورود آیفون های تصویری، این شرکت هم تولید خود در این زمینه را آغاز کرد. این برند دارای استانداردهای iso 9001 و iso 2008 می باشد و محصولات خود را با گارانتی ۳ ساله روانه بازار می کند. آیفون های تولید شده توسط برند الکتروپیک به دو صورت با گوشی و بدون گوشی می باشند و مشتریان می توانند مدل دلخواه خود را انتخاب نمایند.

شرکت الکتروپیک از آنجایی که به تولید بهترین آیفون تصویری ایرانی می پردازد، به شکل ظاهری آیفون های خود اهمیت می دهد و سعی دارد بهترین و آسان ترین دسترسی را برای کاربران فراهم نماید و به همین منظور آیفون هایی که دارای صفحه کلید لمسی هستند را هم در سبد تولیدات خود دارد.

همانند بسیاری از برندها این برند معتبر هم محصولات خود را در دو نوع با حافظه و بدون حافظه تولید می نماید تا مشتریان با توجه به نیاز و بودجه خود مدل مناسبی را انتخاب کنند. این برند آیفون تصویری مزایای زیادی دارد اما دارای سیستم چهار سیمه می باشد ولی تعدادی از برندهای داخلی و خارجی از سیستم هفت سیمه و دوسیمه بهره می برند و مزیت بیشتری نسبت به سیستم دوسیمه دارند.

آیفون تصویری الکتروپیک

آیفون تصویری تابان

شرکت تابان الکترونیک در سال ۱۳۵۳ با هدف تولید دستگاه های الکترونیکی کار خود را آغاز کرد و در سال ۱۳۶۰ تولید گسترده ای در زمینه آیفون های صوتی داشت. پس از اینکه محصولات این شرکت با استقبال بی نظیر مردم روبرو شد، فعالیت این برند در زمینه آیفون های تصویری آغاز گشت. شرکت تابان در سال های ۱۳۷۴ تا ۱۳۸۲ با یک شرکت آیفون تصویری کره ای همکاری داشت و پس از اخذ نمایندگی از این شرکت، نسبت به واردات آیفون های تصویری اقدام نمود.

این بار هم مردم از این آیفون ها استقبال کردند و همین امر سبب شد که این شرکت با به کارگیری دانش متخصصان و با نوآوری خود، بهترین آیفون تصویری ایرانی را متناسب با استانداردهای جهانی تولید و آن را روانه بازار کند. از ویژگی های بارز محصولات این برند طراحی ساده و زیبا و همچنین عملکرد مطلوب می باشد. صفحه نمایشگر آیفون های تصویری تابان دارای ابعاد ۳.۵ تا ۷ اینچ می باشد و بعضی از مدل ها دارای پشتیبانی پنل کدینگ تا ۵۰۰ واحد از آپارتمان هم می باشند. گارانتی این برند برای آیفون تصویری های تولید شده، ۳۶ ماه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *