امکانات آیفون تصویری | تمام قابلیت های یک آیفون تصویری مدرن

امکانات آیفون تصویری

امکانات آیفون تصویری

این روزها استفاده از آیفون تصویری به عنوان درب بازکن خانه ها و ساختمان های اداری، به امری رایج تبدیل شده است. امکانات آیفون تصویری در برندها و مدل های مختلف، متفاوت است اما بسیاری از امکانات این آیفون ها مشابه یکدیگر می باشد. در این بین قابلیت ها و امکاناتی وجود دارد که تنها در آیفون های تصویری مدرن دیده می شود. افرادی که قصد خرید آیفون تصویری برای ساختمان خود دارند باید آیفون های مدرن را انتخاب کنند زیرا این آیفون ها نسل جدیدی از درب بازکن های تصویری می باشند.

بدون شک امنیت، راحتی و سهولت استفا‌ده از آیفون های تصویری مدرن، بیشتر از نوع معمولی است و همین موضوع باعث استقبال مشتریان شده است. در این مطلب به بررسی تمام امکانات آیفون تصویری مدرن که باید هنگام خرید آیفون تصویری به آن دقت کنید می پردازیم، پس با ما تا انتها همراه باشید.

گوشی بدون سیم

آیفون تصویری هایی که گوشی آنها از طریق سیم به مانیتور متصل است، محدودیت هایی برای کاربران به وجود می آورند. سیم این گوشی ها پس از گذشت مدت زمانی ممکن است آسیب دیده و صدا را به درستی منتقل نکند. در چنین زمانی ارتباط شما با فرد جلوی درب با مشکل روبرو شده و سختی های بسیاری را به دنبال خواهد داشت. نسل جدید آیفون های تصویری، مجهز به جدیدترین تکنولوژی بوده و از گوشی های بدون سیم بهره می برند. این آیفون ها امکان حرکت آزادانه در زمان پاسخگویی را فراهم کرده و شما به راحتی می توانید با مراجعه کننده ارتباط برقرار نمایید.

آیفون تصویری با گوشی بیسیم

داشتن نمایشگر لمسی

یکی از ساده ترین امکانات آیفون تصویری که این روزها در بسیاری از آیفون های مدرن دیده می شود، نمایشگر لمسی می باشد. این نمایشگر ظاهر زیباتری به مانیتور می دهد و استفاده از آن نسبت به نوع دکمه ای، آسان تر است. نمایشگر لمسی درب بازکن تصویری، دکوراسیون خانه را مدرن تر نشان می دهد و عدم پیچیدگی در آن، منجر به کاربری ساده و راحت تری شده است.

عکس برداری از مراجعه کنندگان

برندهای مختلف آیفون تصویری برای تامین امنیت بیشتر ساختمان ها، عکس برداری از مراجعه کنندگان و فضای بیرونی ساختمان را به آیفون های تولیدی خود اضافه نموده اند. این قابلیت این امکان را فراهم می کند که با اجرای تنظیمات لازم، از افراد مراجعه کننده و یا فضای قابل دید دوربین، عکس گرفته و ذخیره شود. بدین شکل حتی زمان هایی که در خانه و یا دفتر کار خود حضور ندارید، می توانید امنیت ساختمان را تامین کنید.

در صورتی که سرقت از ساختمان انجام شود و یا موردی به وجود بیاید که نیاز به پیگیری های قانونی داشته باشد، با ارائه این عکس ها می توانید فرد مجرم را پیدا کنید. در بعضی از کشورها نصب این نوع آیفون تصویری مدرن، نیاز به تاییدیه قضایی دارد و هر کسی نمی تواند به راحتی این آیفون ها را نصب کند.

قابلیت اینترکام (ارتباط داخلی)

قابلیت اینترکام یا ارتباط داخلی از جمله امکانات آیفون تصویری مدرن است که در آپارتمان ها و برج ها مورد استفاده قرار می گیرد. این قابلیت امکان ارتباط با سایر واحدهای ساختمان، بخش نگهبانی و بخش سرایداری را فراهم می کند. بدین شکل شما می توانید با نصب آیفون تصویری که مجهز به اینترکام است، به راحتی با واحد مورد نظر خود ارتباط برقرار کنید و نیازی به تماس تلفنی نیست.

اینترکام آیفون تصویری

پاسخگویی غیر حضوری

در خانه ها و دفاتر بزرگ، باز کردن درب با مراجعه به مانیتور آیفون تصویری کار سخت و دشواری است. برای رفع این مشکل، آیفون هایی با قابلیت پاسخگویی غیر حضوری تولید و روانه بازار شده اند. با استفاده از این آیفون ها می توانید به فرد مراجعه کننده پاسخ دهید و حتی درب را به روی وی باز کنید.

برای فعالسازی این قابلیت باید نرم افزار مربوط به برند آیفون تصویری را بر روی گوشی موبایل خود نصب کرده و با اتصال به اینترنت و انجام تنظیمات لازم، حتی در مواقعی که در خانه نیستید به فرد مراجعه کننده پاسخ دهید. علاوه بر این، امکان اتصال آیفون به تلفن بی سیم هم وجود دارد که امکان ارتباط صوتی با فرد پشت درب را فراهم می نماید.

قابلیت دید در شب

در زمان گذشته که امکانات آیفون تصویری محدود بوده، به هنگام غروب و در تاریکی شب امکان دیدن شفاف و واضح محیط خارجی وجود نداشته است. با گذشت زمان و‌ پیشرفت تکنولوژی، آیفون های تصویری مدرن با قابلیت دید در شب تولید شده اند تا مشکل شفافیت و وضوح تصویر در تاریکی را حل کنند. بدین شکل با نصب این آیفون ها تصاویر با کیفیتی از محیط خارج ساختمان بر روی مانیتور نمایش داده شده و امنیت ساختمان حفظ می شود.

قابلیت دید در شب آیفون تصویری

داشتن حافظه با حجم بالا

در صورتی که آیفون تصویری دارای حافظه نبوده و امکان نصب حافظه جانبی نیز بر روی آن وجود نداشته باشد، عملا ذخیره تصاویر و فیلم برداری امکان پذیر نیست. آیفون تصویری های جدید، حافظه هایی با حجم بالا دارند و این باعث ذخیره تعداد زیادی عکس و فیلم می شود. در صورتی که آیفون مدرن شما حافظه داخلی کمی دارد، پس می توانید با نصب حافظه جانبی، به ذخیره سازی عکس های لازم بپردازید. پس توجه داشته باشید که حافظه آیفون تصویری بسیار با اهمیت است و در زمان خرید باید به عنوان اصل مهمی در نظر گرفته شود.

قابلیت اضافه نمودن مانیتور

قابلیت اضافه نمودن مانیتور از جمله مواردی است که در هر آیفون تصویری دیده نمی شود و تنها آیفون های مدرن مجهز به آن می باشند. این بخش از امکانات آیفون تصویری جدید و پیشرفته، به کار بردن چند مانیتور در یک واحد را فراهم می سازد. بدین شکل در بخش های مختلف خانه، چند مانیتور نصب می شود تا امکان تسلط بر محیط و باز کردن درب به راحتی وجود داشته باشد.

اتصال به دوربین مدار بسته

در بعضی از ساختمان ها برای ایجاد امنیت بیشتر علاوه بر آیفون تصویری از دوربین مدار بسته هم استفاده می شود. بعضی از آیفون های تصویری مدرن به دوربین مدار بسته متصل می شوند و ساکنین ساختمان به راحتی و از طریق آیفون تصویری می توانند تصاویر دوربین را مشاهده کنند. برخی از برندهای داخلی و خارجی آیفون تصویری مجهز به این قابلیت هستند و به یک یا دو دوربین مدار بسته متصل می گردند.

اتصال آیفون تصویری به دوربین مدار بسته

پیام لطفا مزاحم نشوید

پیام لطفا مزاحم نشوید و به کار بردن آن از جمله ویژگی های آیفون تصویری هایی است که امکان اتصال به اینترنت را دارند. این ویژگی که در آیفون های تصویری پیشرفته و مدرن دیده می شود به حفظ حریم خصوصی افراد کمک می کند و در مواقع استراحت و یا انجام امور حساس، آرامش و تمرکز لازم را به وجود می آورد.

علاوه بر امکانات آیفون تصویری جدید و پیشرفته که در بخش های قبلی بررسی کردیم باید به این موضوع توجه داشته باشید که آیفون انتخابی با شرایط آب و هوایی منطقه شما همخوانی داشته باشد. بدین شکل شما صاحب یک آیفون ماندگار با ویژگی ها و امکانات فوق العاده خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *