آیفون تصویری سوزوکی بهتر است یا تابا؟

آیفون تصویری سوزوکی بهتر است یا تابا

آیفون تصویری سوزوکی بهتر است یا تابا ؟

آیفون های تصویری زیادی از انواع برندها در سطح بازار وجود دارند و دو برند نام آشنا در زمینه تولید آیفون تصویری، برندهای سوزوکی و تابا می باشند. افرادی که قصد خرید آیفون تصویری از این دو برند را دارند ممکن است ندانند که آیفون تصویری سوزوکی بهتر است یا تابا زیرا در زمینه این آیفون ها و ویژگی های هر کدام، اطلاعات درست و دقیقی ندارند و به همین دلیل ما در این مقاله این موضوع را مورد بررسی قرار می دهیم تا شما پس از خواندن آن بتوانید مشخص کنید که کدام یک از این دو برند آیفون تصویری بهتر است، پس تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

ویژگی های ظاهری آیفون تصویری سوزوکی و تابا

هر یک از آیفون های تصویری سوزوکی و تابا دارای ویژگی های ظاهری منحصر به فردی می باشند که سبب تمایز آنها شده است. این ویژگی ها را بررسی می کنیم تا شما با توجه به فاکتورهای مورد نظر خود بتوانید بسنجید که آیفون تصویری سوزوکی بهتر است یا تابا ، پس ابتدا به سراغ ویژگی های ظاهری آیفون تصویری سوزوکی و سپس به سراغ برند تابا می رویم.

ویژگی های ظاهری آیفون تصویری سوزوکی

پنل آیفون تصویری سوزوکی از آلومینیوم ساخته شده و برای استفاده در شهرهای بسیار سرد و بسیار گرم مناسب است. اسپیکرهای استفاده شده در آن صدا را با کیفیت بالایی به واحدها انتقال می دهند و ضد آب هستند. دوربین این برند آیفون تصویری توسط شرکت سونی ساخته شده است و کیفیت خوبی دارد. کلیدهای شاسی زنگ ضد آب هستند و با برخورد قطرات باران دچار آسیب نمی شوند.

مشخصات پنل آیفون تصویری سوزوکی را معرفی کردیم و اکنون می خواهیم در مورد مانیتورهای سوزوکی صحبت کنیم تا در مرحله بعدی ببینیم که از این نظر آیفون تصویری سوزوکی بهتر است یا تابا پس ادامه مطلب را از دست ندهید. این مانیتورها از پلاستیک فشرده تولید شده اند و پس از گذشت چندین سال از زمان استفاده دچار تغییر رنگ نمی شوند. طراحی مانیتورهای برند سوزوکی زیبا است و به جای LCD از LED استفاده شده است که نقش مهمی در کیفیت تصاویر دارد. این مانیتورها صدا را نیز به خوبی منتقل می کنند و نصب آسانی دارند. خرید آیفون تصویری سوزوکی را به عنوان یک آیفون تصویری خارجی شدیدا به شما توصیه می کنیم.

ویژگی های ظاهری آیفون تصویری تابا

بیشتر پنل های آیفون تصویری تابا از آلومینیوم و سرب خشک ساخته می شوند و در برابر رطوبت، نفوذ آب، حرارت و نور خورشید دارای مقاومت های لازم هستند. از آیفون تصویری تابا نیز مانند سوزوکی می توان در هر شرایط آب و هوایی استفاده نمود. پنل آیفون های تابا دارای دوربینی با کیفیت مناسب بوده و صدا را نیز به صورت واضحی منتقل می نمایند و اسپیکر مدل های مختلف آن در بالای قسمت مشخص شده برای دوربین قرار دارد که این برعکس آیفون تصویری سوزوکی می باشد.

بخش بزرگی از مانیتور آیفون های تصویری تابا مربوط به نمایشگر است و گوشی آن در سمت چپ قرار دارد. جنس بدنه این مانیتور نیز از پلاستیک فشرده شده تهیه شده است و با گذشت زمان، تغییر رنگ نمی دهد. از نظر کیفیت نیز شاهد افتی در این زمینه نخواهید بود و همچنین مانیتور تابا، صدا را به وضوح منتقل می نماید.

آیفون تصویری تابا

قابلیت ها و امکانات آیفون تصویری سوزوکی و تابا

بدون بررسی قابلیت ها و امکانات آیفون تصویری نمی توان به مقایسه آنها پرداخت و گفت که آیفون تصویری سوزوکی بهتر است یا تابا زیرا هر یک از آیفون های تصویری سوزوکی و تابا با توجه به مدل های خود دارای قابلیت هایی هستند که سبب انتخاب آن توسط مشتری می گردد. در این قسمت ما قابلیت های هر کدام را به طور مجزا معرفی می کنیم.

قابلیت ها و امکانات آیفون تصویری سوزوکی

آیفون های تصویری سوزوکی در مدل های لمسی و غیر لمسی عرضه می شوند و به دلیل استفاده از قطعات با کیفیت در صفحه کلید لمسی، این بخش بدون هیچی نقصی تا چندین سال کارایی دارد. با پیشرفت تکنولوژی این برند معتبر به تولید آیفون هایی با حافظه پرداخت تا تصاویر به آسانی ضبط شوند و برخی از مدل ها علاوه بر قابلیت حافظه داخلی، از حافظه خارجی نیز پشتیبانی می کنند. قابلیت جذاب دیگری که این آیفون تصویری مجهز به آن است، ارتباط با واحد نگهبانی است که در مجتمع های بزرگ بسیار کاربرد دارد.

صفحه نمایش آیفون های سوزوکی به صورت LED می باشد و تصاویر را با کیفیت بالایی نمایش می دهد. این آیفون ها در برخی از مدل ها دارای قابلیت ضبط تصویر، فیلم و صدای فرد تماس گیرنده هستند. مانیتور سوزوکی به سوئیچرهای داخلی مجهز می باشد و تمامی قطعات به کار رفته در پنل و مانیتور آن از کیفیت بالایی برخوردار است. محصولات این برند معتبر خارجی دارای ترانس اختصاصی و سه سال گارانتی می باشند. در آیفون های تصویری سوزوکی امکان ارتباط داخلی با سایر واحدها یا همان قابلیت اینترکام نیز وجود دارد و تمامی این ویژگی ها این برند را محبوب ساخته است.

قابلیت ها و امکانات آیفون تصویری تابا

در قسمت قبلی در مورد قابلیت های آیفون تصویری سوزوکی صحبت کردیم اما هنوز زود است که بگوییم آیفون تصویری سوزوکی بهتر است یا تابا و بهتر است که قابلیت های این برند را نیز معرفی نماییم. برند تابا متناسب با تکنولوژی روز،  محصولات خود را وارد بازار می کند و یکی از قابلیت های آیفون های این برند این است که مدل های دارای نمایشگر ۷ اینچ و بیشتر، تصاویر را با کیفیت HD نمایش می دهند. مدل های مختلف آیفون تصویری تابا به صورت حافظه دار و بدون حافظه ساخته می شوند و بعضی از مدل ها قابلیت پشتیبانی از حافظه جانبی را دارند.

مدل های رده بالای این برند دارای امکان ذخیره تصاویر ۴ دوربین در مانیتور می باشند. برخی از مدل های این برند قابلیت اتصال به خطوط تلفن را دارند تا فرد از راه دور با شخص پشت درب صحبت کند و یا اینکه درب را برای وی باز نماید. کلیدهای موجود در آیفون های تصویری تابا دسترسی آسانی دارند و دارای پیچیدگی یا ابهامات خاصی نیستند. این آیفون ها دارای کیفیت مناسب، ماندگاری بالا و گارانتی سه ساله هستند.

تنوع آیفون تصویری سوزوکی و تابا

برند سوزوکی دارای بروزترین مدل ها با رنگبندی های زیبا و متنوع است. مدل های متنوع این برند هر کدام دارای قابلیت های مختلفی هستند و صفحه نمایش این آیفون ها در بازه ۳.۵ تا ۷ اینچ می باشد. بعضی از این صفحه نمایش ها به طور کاملا لمسی و بعضی دیگر فقط دارای دکمه های لمسی می باشد. تنوع این محصولات در ابعاد مختلف به صورت مطلوب است و تمامی سلیقه ها را تحت پوشش قرار می دهد.

شرکت تابا نیز آیفون های تولیدی را در مدل های مختلف و متنوعی تولید می کند. این شرکت آیفون های تصویری خود را با صفحه نمایش هایی در ابعاد ۳.۵، ۴، ۷ و ۱۰ اینچ می سازد و هر یک از این آیفون ها دارای امکانات مخصوص به خود هستند و مشتریان با توجه به نیاز خود می توانند مدل مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایند.

آیفون سوزوکی

قیمت آیفون تصویری سوزوکی و تابا

در قسمت های قبلی مقاله به بررسی ویژگی های مختلف آیفون های تصویری سوزوکی و تابا پرداختیم تا شما عزیزان تشخیص دهید که آیفون تصویری سوزوکی بهتر است یا تابا و اکنون در مورد قیمت این دو برند صحبت می کنیم. آیفون سوزوکی آیفون های متنوع خود را با قیمت هایی بسیار مناسب تر از سایر برندهای خارجی عرضه می کند و حتی برای کسانی که بودجه کمی دارند، مدلی از این برند وجود دارد. آیفون های تصویری تابا در سه دسته ارزان قیمت، میان رده و گران قیمت به فروش می رسند و هر کدام متناسب با مدل خود قیمت مشخصی دارند‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *