ویژگی آیفون تصویری خوب چیست؟

ویژگی آیفون تصویری خوب

ویژگی آیفون تصویری خوب چیست؟

بدون شک افرادی که می خواهند برای خانه خود آیفون خریداری کنند، به سراغ آیفون های تصویری می روند زیرا این آیفون ها کاربرد بیشتر و بهتری نسبت به آیفون های صوتی دارند و امنیت محیط را به اندازه چشمگیری افزایش می دهند. آیفون های تصویری توسط برندهای مختلف در انواع مدل ها ساخته و روانه بازار می شوند اما نکته مهم این است که یک آیفون تصویری خوب چه ویژگی هایی دارد. در این مقاله ما ویژگی آیفون تصویری خوب را بررسی می کنیم.

برای شناخت ویژگی های آیفون تصویری خوب باید قابلیت های آن را مورد بررسی قرار داد زیرا وجود بعضی از قابلیت ها در آیفون تصویری بسیار لازم و ضروری است. از آنجایی که برندها و مدل های موجود در بازار رقابت تنگاتنگی با هم دارند، در ادامه این مطلب ما قابلیت و ویژگی آیفون تصویری خوب را به طور کامل معرفی می کنیم تا به هنگام خرید آیفون تصویری، مدل مناسب را به آسانی انتخاب نمایید.

صفحه نمایش آیفون تصویری

یکی از ویژگی های مهمی که تمامی آیفون های تصویری خوب باید به آن مجهز باشند، صفحه نمایش رنگی با کیفیت است.هنگام خرید آیفون تصویری توجه کنید که صفحه نمایش آیفون تصویری باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا کاربران بتوانند به آسانی عوامل موجود در فضای خارج از خانه را تحت نظر قرار دهند و با وضوح بالایی آنها را ببینند. به طور کلی صفحه نمایش آیفون های تصویری موجود در بازار دارای ابعادی در بازه ۳.۵ تا ۱۰ اینچ می باشد و هر چه ابعاد صفحه نمایش بزرگتر باشد، مشاهده جزییات محیط برای کاربران آسان تر است.

صفحه کلید لمسی آیفون تصویری

صفحه کلید آیفون های تصویری به دو شکل لمسی و غیرلمسی وجود دارد و کار با مدل هایی که دارای صفحه کلید لمسی می باشند، آسان تر است. صفحه کلید لمسی زیبایی خاصی به آیفون می دهد و به عنوان یک قابلیت مهم در آیفون تصویری شناخته می شود.

استحکام داشتن پنل و مانیتور آیفون تصویری

آیفون های تصویری در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرند. به دلیل اینکه هر شهر و کشوری دارای آب و هوای خاصی می باشد، پس استحکام و مقاومت پنل و مانیتور آیفون تصویری در شرایط جوی سخت، بسیار با اهمیت است. مقاومت و استحکام بالا به عنوان ویژگی آیفون تصویری خوب شناخته می شود و شما باید به هنگام خرید به کیفیت ساخت برند آیفون تصویری مورد نظر توجه کنید.

آیفون تصویری مانیتور

تگ داشتن آیفون تصویری

ممکن است زمانی که می خواهید درب ساختمان را باز کنید متوجه شوید که کلیدهای خانه را جا گذاشته اید و در چنین زمانی می توانید با در دست داشتن تگ، درب خانه را باز کنید. تگ ها به عنوان ابزاری برای باز کردن درب ساختمان، بدون نیاز به کلید به کار می روند و برخی از برندهای موجود در بازار دارای تگ درب بازکن می باشند.

پشتیبانی از چند پنل آیفون تصویری

خانه هایی که دارای چند درب هستند و در جلوی هر درب پنلی نصب کرده اند، می توانند پنل ها را به مانیتور داخل خانه متصل نمایند و بر محیط خود تسلط لازم را داشته باشند. البته به هنگام خرید آیفون تصویری باید به این نکته توجه کنید که آیفون مورد نظر شما از چند پنل پشتیبانی نماید و این قابلیت را داشته باشد.

حافظه آیفون تصویری

یکی دیگر از ویژگی هایی که هر آیفون تصویری خوبی باید به آن مجهز باشد، حافظه است. حافظه آیفون تصویری به کاربران کمک می کند تا فیلم و عکس های گرفته شده از بیرون ساختمان را ذخیره نمایند. این موضوع نقش مهمی در تامین امنیت خانه دارد زیرا در صورت بروز هر مشکلی می توان به بررسی فیلم و عکس ها پرداخت و آنها را در اختیار پلیس قرار داد تا افراد خاطی شناسایی شوند. اگر برای شما هم امنیت خانه اولویت دارد پس در زمان خرید آیفون تصویری به حافظه داشتن مدل انتخابی توجه نمایید.

اتصال به موبایل آیفون تصویری

با داشتن این ویژگی وقتی شخص مراجعه کننده زنگ واحد مورد نظر را می زند، به وسیله اینترنت  تصویر و زنگ مراجعه کننده به گوشی موبایل وصل می گردد. همه آیفون های تصویری از این قابلیت پشتیبانی نمی کنند و تنها بعضی از مدل ها این ویژگی و قابلیت مهم را دارند.

آیفون تصویری بلوتوث

اینترکام آیفون تصویری

می توان به داشتن اینترکام در آیفون  به عنوان ویژگی آیفون تصویری خوب اشاره نمود زیرا این ویژگی سبب می شود تا فرد بتواند با واحدهای دیگر ارتباط صوتی برقرار کند. اینترکام آیفون تصویری به صرفه جویی زمان و کاهش رفت و آمدها کمک می نماید.

انتقال زنگ آیفون تصویری

انتقال زنگ آیفون تصویری در بعضی از مدل ها دیده می شود. این قابلیت به کاربران این امکان را می دهد که زنگ واحد خود را به واحد دیگری منتقل کنند تا وقتی شخصی زنگ واحدشان را می زند، علاوه بر زنگ این واحد، زنگ واحد انتخاب شده هم به صدا درآید. این ویژگی برای زمان هایی که کسی در خانه حضور ندارد، به کاربران کمک می کند.

هندزفری آیفون تصویری

بعضی از مدل های آیفون تصویری دارای گوشی و بعضی بدون گوشی می باشند.‌ تماس صوتی در آیفون های تصویری بدون گوشی، از طریق میکروفون و بلندگو انجام می شود.

باز و بسته کردن درب پارکینگ با آیفون تصویری

یکی دیگر از قابلیت هایی که به عنوان ویژگی آیفون تصویری خوب شناسایی می شود، باز و بسته کردن درب پارکینگ با استفاده از آیفون تصویری است. این قابلیت به شما این امکان را می دهد که بدون هیچ ریموتی و تنها با استفاده از یک دکمه که بر روی آیفون تعبیه شده است، درب پارکینگ را باز یا بسته نمایید.

اتصال به دوربین مدار بسته در آیفون تصویری

شرکت های تولید آیفون تصویری در تلاش هستند که در این فضای رقابتی آیفون های تولیدی خود را با قابلیت های بیشتر و بهتری عرضه کنند. یکی از این قابلیت ها اتصال به دوربین مدار بسته می باشد. افرادی که می خواهند برای قسمت هایی مانند درب ورودی، پارکینگ، حیاط و سایر بخش ها دوربین امنیتی نصب کنند، می توانند از آیفون های تصویری که از این قابلیت پشتیبانی می کنند استفاده نمایند تا تصاویر و فیلم های ضبط شده را به طور مستقیم از طریق مانیتور خود، مشاهده کنند.

دوربین مداربسته

آیفون تصویری خوب چه ویژگی هایی دارد؟

در این مقاله ویژگی آیفون تصویری خوب را مورد بررسی قرار دادیم تا اگر شما قصد خرید آیفون تصویری را دارید، بتوانید با در نظر داشتن این قابلیت ها مدل مناسبی را انتخاب نمایید. ممکن است بعضی از مدل ها مجهز به تمامی این قابلیت ها نباشند و فقط تعدادی از این قابلیت ها را پشتیبانی نمایند اما بعضی از مدل ها نیز بسیار پیشرفته هستند و از تمامی این قابلیت ها پشتیبانی می کنند.

انتخاب مدل مناسب با توجه به نیاز شما تعیین می شود زیرا ممکن است بعضی از قابلیت ها مورد نیاز شما نباشند. پس ابتدا نیازهای خود را شناسایی نموده و سپس مدل مورد نظر را انتخاب نمایید. اگر در زمینه شناخت قابلیت ها و انتخاب مدل مورد نظر دچار تردید هستید، بهتر است از افرادی که در این زمینه تخصص دارند مشاوره بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *