لیست قیمت آیفون تصویری

لیست قیمت آیفون تصویری

لیست قیمت آیفون تصویری

امروزه آیفون های تصویری به عنوان ابزاری مهم و ضروری در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند. فرقی ندارد که ساختمان مسکونی باشد یا تجاری زیرا مزایای این آیفون ها به گونه ای است که افراد خرید آن را نسبت به آیفون صوتی ترجیح می دهند. مدل های مختلف آیفون های تصویری از برندهای معروف داخلی و خارجی در بازار عرضه می گردند و قیمت های متفاوتی دارند. لیست قیمت آیفون تصویری به عوامل زیادی بستگی دارد و شما می توانید با در نظر داشتن بودجه، نیاز و سلیقه خود نسبت به خرید مدل مناسب اقدام کنید.

بسیاری از افراد علت قیمت های متفاوت آیفون های تصویری را نمی دانند زیرا از عوامل موثر بر قیمت آیفون اطلاعات درستی ندارند. در این مقاله ما به بررسی این عوامل می پردازیم تا شما بتوانید با در نظر داشتن آنها به انتخاب آیفون تصویری مناسب بپردازید.

عوامل موثر بر قیمت آیفون تصویری

همانطور که گفتیم آیفون های تصویری دارای قیمت های متفاوتی می باشند و عوامل مهمی بر این تفاوت قیمت تاثیر دارند. اگر قصد خرید آیفون تصویری را دارید، این مقاله را از دست ندهید چرا که قصد داریم در ادامه عوامل موثر بر قیمت آیفون تصویری را به دقت مورد بررسی قرار دهیم.

برند خارجی یا داخلی

برندهای داخلی و خارجی مختلفی در زمینه تولید آیفون تصویری مشغول به فعالیت هستند و حتی بعضی از برندهای ایرانی در این زمینه با شرکت های خارجی به رقابت می پردازند زیرا کیفیت بالا و قابلیت های متعددی دارند. یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت آیفون تصویری، داخلی یا خارجی بودن برند آن می باشد. بسیاری از افراد گمان می کنند که هر کالایی که خارجی باشد یعنی کیفیت بالایی دارد در صورتی که برندهای داخلی در این زمینه عملکرد مطلوبی داشته و محصولات خود را متناسب با تکنولوژی جهانی تولید می کنند.

قیمت آیفون های تصویری تولید شده توسط برندهای ایرانی کمتر از برندهای خارجی است و این عامل تاثیرگذار بر لیست قیمت آیفون تصویری سبب می شود افرادی که بودجه محدودی دارند بتوانند آیفون تصویری داخلی را با قابلیت های مناسب خریداری نمایند.

صفحه نمایشگر لمسی

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، شکل ظاهری آیفون ها به نحوی که بهترین و آسان ترین دسترسی را برای کاربران فراهم کنند، تغییر کرده است. برندهای معروف و معتبر در تلاش هستند که علاوه بر قابلیت های محصولات خود، به زیبایی آن ها هم اهمیت دهند زیرا امروزه بحث دکوراسیون داخلی بسیار داغ بوده و برای کاربران اهمیت ویژه ای دارد. لمسی بودن صفحه نمایشگر علاوه بر زیبایی ظاهری سبب بهبود عملکرد آیفون ها شده و از طرفی آیفون هایی که دارای صفحه نمایشگر لمسی می باشند قیمت بالاتری نسبت به نمایشگر ساده دارند.‌

لمسی آیفون تصویری

قابلیت ذخیره سازی فیلم و عکس

از آنجایی که آیفون های تصویری نقش بسیار مهمی در تامین امنیت خانه و جان افراد دارند، برندها برای افزایش این عامل قابلیت های ویژه ای به محصولات خود اضافه نموده اند. یکی از قابلیت های مهم بعضی از مدل های آیفون تصویری، قابلیت ذخیره سازی عکس و فیلم می باشد. شما می توانید زمانی که در خانه حضور ندارید از این قابلیت استفاده نموده و از مراجعه کنندگان فیلم بگیرید و با بازنگری آنها مطلع شوید که چه کسی به منزل شما آمده و یا حتی می توانید سارقین را از این طریق شناسایی نمایید. میزان حافظه داخلی بر لیست قیمت آیفون تصویری تاثیر دارد و هر چقدر که حافظه ذخیره سازی عکس و فیلم آیفون تصویری بیشتر باشد، قیمت بالاتری دارد.

داشتن گوشی یا اسپیکر

نسل جدید آیفون های تصویری هم به صورت با گوشی و هم بدون گوشی تولید می شود. آیفون های بدون گوشی زیبایی خاصی دارند و به جای گوشی از اسپیکر برای برقراری ارتباط استفاده می گردد. بدون گوشی بودن آیفون تصویری هم عامل مهمی در تعیین قیمت آن می باشد.

دوربین با قابلیت دید در شب

آیفون های تصویری دوربین هایی با کیفیت تصویر متفاوتی دارند اما دوربین های معمولی با تاریک شدن هوا دید ضعیفی داشته و در این زمان امنیت محیط کاهش می یابد. چاره این کار این است که آیفونی را خریداری کنید که دارای دوربینی با قابلیت دید در شب باشد. این دوربین به دلیل استفاده از امواج مادون قرمز، دید بسیار وسیعی دارد و از آنجایی که بیشتر سرقت ها در تاریکی شب اتفاق می افتد به وسیله این دوربین ها فیلم های با کیفیتی ذخیره شده که می توانید به راحتی سارق یا سارقین را شناسایی کنید و امنیت منزل خود را افزایش دهید. وجود این دوربین ها با ویژگی های گفته شده سبب بالا رفتن قیمت آیفون های تصویری می گردد.

ابعاد نمایشگر

صفحه نمایشگر تعبیه شده در مانیتور ابعاد مختلفی دارد. هر چقدر که ابعاد صفحه نمایشگر بیشتر باشد قطعا قیمت بالاتری خواهد داشت. بازه ابعاد نمایشگر آیفون ها بین ۴.۳ تا ۱۰ اینچ می باشد. این عامل هم بر لیست قیمت آیفون تصویری تاثیر دارد و افرادی که بودجه محدودی دارند می توانند مدل هایی با نمایشگر کوچکتر را انتخاب کنند.

قابلیت اینترکام

مجتمع های مسکونی یا ادارات بسیار شلوغ که دارای تعداد واحد بسیاری می باشند از آیفون هایی استفاده می کنند که قابلیت اینترکام دارند. این قابلیت به کاربران این امکان را می دهد که از یک واحد با واحد دیگر ارتباط برقرار کنند. در واقع شما می توانید با ورود کد واحد مورد نظر با آن واحد ارتباط برقرار کنید. از دیگر مزایای اینترکام ارتباط با واحد نگهبانی می باشد و همچنین نگهبان ها برای در میان گذاشتن موارد و مسائل مهم از این طریق با واحدها ارتباط برقرار می نمایند. بهره مندی آیفون های تصویری از این قابلیت، سبب افزایش قیمت در آنها می شود.

اینترکام آیفون تصویری

آیفون تصویری با چه قیمتی مناسب است؟

همانطور که در بخش های قبلی گفتیم عوامل زیادی بر لیست قیمت آیفون تصویری تاثیر دارند. هر چقدر امکانات و قابلیت های آیفون تصویری بیشتر باشد، قیمت بالاتری دارد اما برندهای داخلی در مقایسه با برندهای خارجی، دارای  قیمت پایین تری می باشند. پیش از خرید آیفون تصویری ابتدا نیازهای خود را مشخص کنید تا بتوانید متناسب با آن ها مدل مناسب را انتخاب نمایید زیرا ممکن است آیفون تصویری قابلیت های ویژه ای داشته باشد اما شما به آنها نیازی نداشته باشید، پس نیازسنجی اهمیت بسیار زیادی دارد. پس از مشخص کردن نیاز خود، با در نظر داشتن بودجه و سلیقه، به انتخاب مدل مناسب بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *