جای مناسب آیفون تصویری | مکان نصب آیفون تصویری داخل خانه

جای مناسب آیفون تصویری

این روزها در اکثر خانه ها آیفون تصویری دیده می شود و این به دلیل امنیت بالا و سهولت استفاده از این دستگاه ها می باشد. یکی از مهمترین مواردی که در رابطه با نصب آیفون تصویری باید به آن توجه داشت، مکان نصب پنل و مانیتور است. نصب آیفون تصویری باید در جای مناسب انجام شود تا در آینده مشکلی برای ساکنین به وجود نیاورد. با توجه به اهمیت جای مناسب آیفون تصویری این مطلب را به این موضوع اختصاص داده ایم پس با ما همراه باشید.

چرا جای مناسب آیفون تصویری اهمیت دارد؟

هدف از خرید آیفون تصویری، افزایش امنیت خانه و ساکنین، کاهش رفت و آمدها و جلوگیری از هدر دادن زمان می باشد. این اهداف زمانی قابل دستیابی است که آیفون تصویری در جای مناسب و به درستی نصب شده باشد. زمانی که پنل آیفون تصویری در محل نامناسبی باشد، دچار آسیب های فیزیکی شده و حتی ممکن است عملکرد مناسبی نداشته باشد.

نصب مانیتور آیفون تصویری نیز اهمیت زیادی دارد زیرا ساکنین برای ارتباط با فرد مراجعه کننده در جلوی درب، تنها همین راه را دارند و باید بتوانند در سریع ترین زمان برای ارتباط با شخص جلوی درب، اقدام کنند. می توان اینطور گفت که تمامی مزایا و ویژگی های یک آیفون تصویری، با نصب در جای درست، کامل می شود و در غیر این صورت نمی توان انتظار زیادی از آیفون تصویری داشت.

جای مناسب پنل آیفون تصویری کجاست؟

پنل آیفون تصویری باید در جلوی درب خانه نصب شود. بهتر است که پنل در نزدیکترین فاصله از درب قرار داشته باشد تا برای مراجعه کنندگان قابل دیدن باشد. از سوی دیگر نصب پنل آیفون تصویری در نزدیکی درب باعث می شود که در صورت ورود غیر مجاز افراد به داخل خانه، همه چیز قابل رویت و ضبط باشد. ارتفاع نصب پنل آیفون تصویری باید با در نظر داشتن میانگین قد افراد مشخص شود. به طور معمول جای مناسب آیفون تصویری در جلوی درب، به فاصله ۱۴۰ سانتیمتر از زمین می باشد.

این فاصله بسیار ایده آل است و افراد می توانند به راحتی به شاسی زنگ دسترسی داشته باشند. از سوی دیگر نصب آیفون تصویری در این فاصله، دید مناسبی را برای ساکنین فراهم می کند و می توانند فضای جلوی درب را به خوبی مشاهده کنند. علاوه بر این موارد باید به این نکته توجه داشته باشید که پنل آیفون تصویری در محلی نصب شود که از تابش شدید نور خورشید و باران و برف در امان باشد.

مکان نصب آیفون تصویری داخل خانه

جای مناسب مانیتور آیفون تصویری کجاست؟

مانیتور آیفون تصویری بخش مهم و اصلی آن است که تصویر مراجعه کننده را به ساکنین نشان می دهد. این مانیتور باید در داخل واحد نصب شود و پس از فشردن شاسی پنل، زنگ می خورد. بهترین مکان برای نصب مانیتور آیفون تصویری جایی نزدیک درب ورودی واحد است. بهتر است که مانیتور بیشتر به آشپزخانه و درب ورودی نزدیک باشد زیرا نزدیک بودن آیفون تصویری به پذیرایی و اتاق خواب، مطلوب نیست. در صورت نصب آیفون تصویری در نزدیکی اتاق خواب، آرامش شما مختل می شود زیرا صدای آیفون تصویری در مواقعی که در حال استراحت هستید بسیار آزار دهنده است.

جای مناسب آیفون تصویری بر روی دیوار، به فاصله ۱۵۰ سانتی متر از زمین می باشد تا ساکنین به راحتی بر مانیتور تسلط داشته و در مواقع لازم درب را باز کنند. ارتفاع بیشتر یا کمتر از این مقدار استاندارد نیست اما با توجه به میانگین قد افراد، می تواند متغیر باشد. نصب مانیتور در محل گفته شده، باعث می شود که آسان ترین دسترسی بدون هیچ آزاری برای افراد، فراهم شود.  مانیتور آیفون تصویری حساسیت بسیاری دارد و باید در محلی به دور از گرمای زیاد نصب شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *